کد خبر: ۱۷۰۲۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
سرپرست وزارت علوم صبح امروز به همراه معاون پارلمانی خود در مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
 به گزارش 598 به نقل از تسنیم، جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در مجلس شورای اسلامی حضور یافت و با جمعی از نمایندگان دیدارکرد.

سرپرست وزارت علوم از ساعت 11 امروز در دفتر دولت در ساختمان بهارستان حضور یافت و نماز جماعت را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اقامه کرد و قرار است پس از صرف نهار جلسه‌ای را با جمعی از نمایندگان مجلس داشته باشد.

نصیری قیداری معاون پارلمانی وزارت علوم، جعفر توفیقی را در مجلس شورای اسلامی همراهی می‌کرد.

شب گذشته پیامک‌هایی مبنی بر حضور سرپرست وزارت علوم در مجلس شورای اسلامی به نمایندگان مجلس داده شد و از آنها خواسته شده بود که دیداری با توفیقی داشته باشند.


برای تعامل با نمایندگان امروز به مجلس آمدم

همچنین جعفر توفیقی سرپرست وزرات علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حضورش در مجلس برای دیدار با وکلای ملت، گفت: با توجه به اینکه من در حال حاضر سرپرست وزارت علوم هستم و در آینده نزدیک به مجلس معرفی خواهم شد، لازم است تا اکنون با نمایندگان تعامل داشته باشم و اطلاعات کافی در مورد خودم و سوابق علمی، مدیریتی، سیاسی و اجرایی‌ام را در اختیار نمایندگان بگذارم تا بیشتر با من آشنا شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه در شرایط فعلی سروکار من با مجلس خواهد بود، بنابراین بنده در اینجا حاضر شدم تا از نزدیک هم با مطالبات نمایندگان و هم با دغدغه‌های فکر آنها آشنا شوم و تا جایی که امکان دارد مطالبات نمایندگان را در شهرها و استان‌ها پیگیری کنم. 

سرپرست وزارت علوم تصریح کرد: می‌خواهم تا جایی که احساس می‌کنم که نیاز است، نمایندگان مجلس در مورد من شناخت پیدا کنندو می‌خواهم اطلاعات خود را در اختیارشان قرار دهم. 

توفیقی در پاسخ به سوالی در مورد ادامه عزل و نصب‌ها در وزارت علوم و انتقاداتی که این عزل و نصب‌ها به همراه داشته است، گفت: عزل و نصب‌هایی که در وزارت علوم صورت گرفته در حداقل مقدار خود بوده و ما دو جابه‌جایی در روسای دانشگاه‌ها داشتیم و در آینده هم صرفا اگر ضرورت ایجاد کند این عزل و نصب‌ها خواهد بود؛ بنده قبلا هم اعلام کردم که هدفم جابه‌جایی و تغییر مدیران نیست و فقط در حد ضرورت انجام شده و احیانا مواردی بوده که استعفا دادند و یا خودشان درخواست دادند که جابه‌جا شوند و اگر ضرورت ایجاب کند عزل و نصبی خواهد بود و گرنه بنده برنامه‌ای برای عزل و نصب‌هایی به صورت گسترده ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی خواهید شد و آیا دولت تا پایان سه ماهه خود صبر می‌کند؟ گفت: اطلاع دقیقی از تاریخ معرفی ندارم و این موضوع در اختیار رئیس‌جمهور است.

سرپرست وزارت علوم در پاسخ به این سوال که آیا به طور قطع شما به عنوان وزیر پیشنهادی علوم معرفی خواهید شد؟ گفت: توکل به خدا و هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها