کد خبر: ۱۶۹۹۲۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۶     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
پیوستن مجتبی جباری به تیم الاهلی قطر و پرداخت خسارت به تیم سپاهان می‌تواند بهترین تصمیم ممکن باشد و نیت واقعی جباری از بازی نکردن در تیم سپاهان به بهانه خداحفظی از فوتبال را برملا کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از مصدومیت شدید فریدون زندی بازیکن تیم الاهلی قطر، این باشگاه با مجتبی جباری وارد مذاکره شده و قرار است این بازیکن برای انجام مذاکرات نهایی به قطر برود.

مجتبی جباری برای لیگ سیزدهم به تیم فوتبال سپاهان پیوست اما پس از چند هفته که از آغاز لیگ سپری می‌شد، جباری به یکباره اعلام کرد قصد خداحافظی از فوتبال را دارد.

تصمیم ناگهانی جباری برای خداحافظی از فوتبال واکنش‌های متفاوتی را در برداشت اما این بازیکن سکوت مرموزی را در پیش گرفته و تا به امروز که نزدیک به دو ماه از بازی نکردن وی برای سپاهان سپری می‌شود، هنوز اظهارنظری رسمی در خصوص دلایل اتخاذ این تصمیم عنوان نکرده است.

زمانی که جباری تصمیمش برای کنار رفتن از فوتبال را اعلام کرد، با مخالفت کادر فنی سپاهان مواجه شده و زلاتکو کرانچار اعلام کرد که تمایلی برای ادامه همکاری با این بازیکن ندارد، هر چند که تا زمانی که رحیمی مدیر عاملی سپاهان را بر عهده داشت، هیچ گاه به طور قطعی از کنار گذاشتن جباری صحبتی به میان نیاورد تا در هفته‌های سپری شده از لیگ برتر وجود مجتبی جباری در سپاهان برای این تیم هیچ فایده‌ای به همراه نداشته باشد و تنها این بازیکن جای بازیکن دیگری را در لیست زردها اشغال کرده است.

با توجه به پیشنهاد اخیر باشگاه الاهلی قطر به نظر می‌رسد موافقت سپاهانی‌ها با جدایی جباری تصمیم درستی باشد زیرا این بازیکن در پی مشکلات به وجود آمده حتی اگر در سپاهان نیز بماند و تصمیم به بازی کردن بگیرد، مهره قابل اعتنایی نیست.

با فروش جباری به تیم الاهلی قطر می‌توان خسارت قابل توجهی از جباری دریافت کرده و سپس اجازه بازی کردن وی را این تیم صادر کنند تا حداقل از لحاظ مادی جذب جباری برای سپاهان سودی به همراه داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها