کد خبر: ۱۶۹۷۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
سرمربی استقلال به مجیدی در خصوص تذکر به جوانان تیم توضیحاتی داد و کاپیتان استقلال نیز آن را پذیرفت.

598؛ امير قلعه‌نويي به بازي‌هاي حساس که مي‌رسد بزرگان تيمش را جمع مي‌کند و از آن‌ها مي‌خواهد با بقيه بچه‌ها صحبت کنند و روحيه آن‌ها را بالا ببرند. يک زماني در استقلال امثال منصوريان و فکري اين وظيفه را برعهده داشتند و حالا مجيدي، نکونام و... بايد اين کار را انجام دهند.

 

به همين دليل در تمرين شنبه استقلال قلعه‌نويي مجيدي را به کناري کشيد و با او صحبت کرد: «ببين فرهاد جان اين بازي چهارشنبه با اف‌سي سئول خيلي حساس است. من الان يک صحبت کلي با بازيکنان مي‌کنم ولي شما هم بايد با بچه‌ها و به خصوص جوان‌ترهاي تيم حرف بزنيد و در اين چند روز روحيه آن‌ها را بالا ببريد.»

 

* قضيه خداحافظی ام صحت ندارد

ماجراي خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال هم جزو سوالاتي بود که امير از او پرسيد: «راست مي‌گويند مي‌خواهي خداحافظي کني؟» فرهاد هم که خبر خداحافظي‌اش را در سايت‌ها و روزنامه‌ها خوانده بود در پاسخ گفت: «نه! من اصلا در جريان نيستم و نمي‌دانم چرا نوشته‌اند چهارشنبه از فوتبال خداحافظي مي‌کنم. من تا پايان فصل با استقلال قرارداد دارم و بعد از آن تصميم خواهم گرفت که باز هم بازي کنم يا نه؟!»

 

فتح الله زاده هم در واکنش به شايعه خداحافظي مجيدي گفت: «اين قضيه صحت ندارد. مجيدي آنقدر آماده است که حتي مي‌تواند فصل بعد هم بازي کند چه رسد به امسال. ما از ادامه فوتبال او شديدا استقبال مي‌کنيم.»

 

* انضباط در دستور کار آبی ها

اما قلعه‌نويي از خنده‌هاي 2، 3 استقلالي بعد از باخت به اف‌سي سئول شاکي بود. گويا 2، 3 بازيکن استقلال بعد از باخت اين تيم در ديدار چهارشنبه گذشته در گوشه‌اي از هتل مشغول بگوبخند بودند که با واکنش جدي قلعه‌نويي مواجه شدند. سرمربی از کاپیتان تیمش خواست به این بازیکنان نکات انضباطی پیش از بازی اف سی سئول را گوشزد کند.

 

* 7 بپوش

جالب اين‌که سرمربي آبي‌ها وسط صحبت با مجيدي ناگهان چشمش به شماره پيراهن او افتاد و گفت: «ببين بزرگوار! تو بايد الگوي بقيه باشي چون بزرگ‌تر تيم هستي. الان هم برو همان پيراهن شماره 7 را بپوش و اين شماره 16 را از تنت خارج کن.»

 

مجيدي هم به قلعه‌نويي توضيح داد که چرا پيراهن شماره 7 نپوشيده است. او همچنين قول داد که با بازيکنان جوان‌تر تيم صحبت کند.

 

* فرهاد فيکس است يا ذخيره طلايي؟!

... اما سوال هواداران استقلال اين است که آيا فرهاد مجيدي در بازي حساس با اف‌سي سئول فيکس است يا باز هم نقش تعويض طلايي قلعه‌نويي را بازي مي‌کند؟ يکي از اعضاي کادر فني استقلال در اين ارتباط مي‌گويد: «اين مسئله بستگي به نظر آقاي قلعه‌نويي و البته ميزان آمادگي فرهاد مجيدي دارد. اگر او بتواند 90 دقيقه يا حتي 70 دقيقه بازي کند قطعا فيکس به ميدان مي‌رود اما در غير اين صورت در نيمه دوم راهي ميدان خواهد شد.»

روزنامه خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها