کد خبر: ۱۶۹۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
ستار هدايتخواه پس از راي اعتماد مجلس به وزيران پيشنهادي رئيس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ياسوج اظهار داشت: مجلس با راي اعتماد به وزراي پيشنهادي احمدي‌نژاد نشان داد كه براي پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي و شتاب بخشيدن به حركت توسعه‌اي كشور، منافع ملي را فداي تنگ‌نظري نمي‌كند.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اين‌كه مجلس هشتم ولايت‌مدار بوده و همواره در خط رهبري حركت مي‌كند، ابراز داشت: در جلسه راي اعتماد به وزيران پيشنهادي، نمايندگان با سعه صدر به سخنان وزرا و رئيس‌جمهور گوش فرا داده و با متانت به مخالفت و موافقت در اين زمينه پرداختند.

هدايتخواه با تقدير از مواضع رئيس مجلس در حمايت از سردار قاسمي گفت: موضع آقاي لاريجاني در اين زمينه شجاعانه و پسنديده بود كه اميدواريم ايشان كه از نيروهاي سابقه‌دار انقلاب بوده چنين مواضعي را تكرار كرده و تنها به اين يكي اكتفا نكند.

عضو شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي راي اعتماد بالاي نمايندگان به وزير پيشنهادي نفت را همانند پتكي بر فرق دشمنان استكباري و بنگاه‌هاي تبليغاتي و شايعه‌پراكني غرب دانست و يادآور شد: از مجلس اصولگرا انتظاري بيش از اين نمي‌رفت هر چند كه برخي افراد با فهم سياسي پايين و تنها براي خودنمايي باز هم مانند گذشته خوراك تبليغاتي شايعه‌سازان و لجن‌پراكنان غربي را فراهم كردند.

وي اظهار اميدواري كرد كه دولت و نمايندگان در ۸ ماه باقي‌مانده از عمر مجلس هشتم به دور از كارهاي سليقه‌اي و با در نظر گرفتن مصالح عاليه كشور و به كار بستن فرامين رهبري، سال مزين به جهاد اقتصادي را با انديشه كار و خدمت صادقانه به پايان برسانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
ایشان حرفشان را زدند:
" مجلس بصورت نمادین رأی دهد"!

یعنی پس از انتقاد آقا از نمایندگان در خصوص خطاب دو _ دو به احمدی نژاد، اکنون نمایندگان این رویه را در پیش گرفته اند.(من اسمش را میگذارم لجبازیه مثبت)!
.
البته حساب لاریجانی جداست. ایشان از این پس برای مخالفت با احمدی نژاد،وقت صرف نمی کند!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها