کد خبر: ۱۶۹۳۴۲
زمان انتشار: ۲۲:۱۱     ۰۶ مهر ۱۳۹۲
در دربي اصفهان يکي از بازيکنان جذاب اين بازي سپهر حيدري بازيکن ذوب آهن بود. سپهر که سابقه بازي در پرسپوليس و سپاهان را هم دارد حالا به عنوان رهبر خط دفاعي ذوب آهن در اين تيم حضور دارد.
مصاحبه سايت گل با اين بازيکن باتجربه را بخوانيد.

دربي اصفهان انجام شد و بازي را باختيد؟

به نظر من اين بازي تقريبا برابر بود اگرچه در نيمه اول زياد جالب نبود اما در نيمه دوم بازي جذاب‌تر شد و ما هم خيلي تلاش کرديم که موقعيت ايجاد کنيم و ايجاد موقعيت هم در مقابل سپاهان که تيم قدرتمندي است سخت است. متاسفانه در اين بازي باز هم يک شوت از فاصله 25 – 30 متري خورديم و جالب اينجاست مثل بازي با گسترش فولاد اين شوت به تير خورد و بعد تبديل به گل شد.کلاً ديرک دروازه شده پاشنه آشيل ما البته واقعا خطاي مفتي داديم و مفت هم گل خورديم. البته از ضربه زيباي اميد ابراهيمي نبايد بگذريم او شانسي نزد ولي خب ما هم مفت گل خورديم.

چرا تيم شما اينقدر بالا و پايين دارد، ذوب آهن شاداب نيست؟

مشکل ما دقيقا همين است مردم مي‌پرسند چرا ذوب آهن آن تيم شاداب هميشگي نيست و اين کاملا علمي است و علتش برمي‌گردد به بازي پلي‌آف براي صعود به ليگ برتر. در هيچ جاي دنيا نمي‌بينيد يک تيم 46 روز تمرين کند و بدون اينکه بداند بازي دارد يا نه. ما فقط 8 روز بعد از بازي پلي آف وقت داشتيم تيم را آماده کنيم و براي بازي اول ليگ مقابل فولاد ما حتي وقت براي ريکاوري نداشتيم و متاسفانه قرعه بدي هم براي ما به وجود آمد و بازي‌هاي سختي با پرسپوليس، فولاد و تراکتور انجام داديم. هر تيمي هم باشد بدتر از ما نتيجه مي‌گرفت تا همين جا هم اگر موفقيتي بوده به خاطر غيرت بچه‌ها بوده است.

با مديريت جديد فکر مي‌کني ذوب آهن بتواند به سرمنزل مقصود برسد؟

خوب با آمدن آقاي سعدمحمدي و سعيد آذري که هر دو ورزشي هستند و فوتبال را درک مي‌کنند قطعا اتفاقات خوبي مي‌افتد و ما منتظر اولين تعطيلي هستيم تا بتوانيم ريکاوري کنيم و با تمرينات خوب خودمان را به اوج برسانيم.

فکر مي‌کني ذوب آهن بتواند به بالاي جدول برسد يا نه؟

ما مجموعه باتجربه‌اي هستيم و مطمئن باشيد بعد از کسب سه امتياز بازي با فجر در تعطيلاتي که براي اردوي تيم ملي به وجود مي‌آيد نهايت استفاده را ببريم و پس از ريکاوري روحي و ذهني و ديدار با خانواده‌هايمان سعي مي‌کنيم با انجام يکسري تمرينات بدنسازي بدن‌هايمان را که در افت است به اوج برسيم. در واقع درمان ذوب آهن تعطيلي ليگ است.

آيا ذوب آهن حمايت‌هاي لازم را مي‌شود؟

بله مسوولان و مديران کارخانه براي اين تيم شرايط خوبي را مهيا کرده‌اند. اما واقعا من انتظار دارم تماشاگران و هواداران اصفهاني با ما مهربان باشند چرا که ما هم تيم محبوبي هستيم، نايب قهرمان آسيا شديم، در ليگ چندين سال جزو تيم‌هاي خوب بوديم و من اين اميد را دارم که آنها به ورزشگاه بيايند و با حمايتشان به ما کمکم کنند به نظظر من به ما کم لطفي مي‌شود و بازي‌هاي ما غريبانه برگزار مي‌شود و بعضا ما احساس مي‌‌کنيم در يک بازي دوستانه هستيم.

در بازي با سپاهان گل شما را آفسايد اعلام کرد اعتراضي نداشتيد؟

البته من عکس‌هاي آن صحنه را در سايت‌ها و اينترنت ديده‌ام مثل اين که آفسايد نبوده اگر اينطور باشد ظلم بزرگي در حق تيم و حتي تيم‌هاي بالاي جدول شده است. اميدوارم که ما اشتباه کنيم و گل ما مردود بوده باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها