کد خبر: ۱۶۹۲۰۲
زمان انتشار: ۱۸:۰۸     ۰۶ مهر ۱۳۹۲
در هفته‌ دوم لیگ برتر وزنه‌برداری، وزنه‌برداران المپیکی (بهداد سلیمی، نواب نصیر شلال و کیانوش رستمی) برای حفظ جایگاه ملی حفاری در مکان نخست و ملی‌پوشان برای رسیدن پیکان به صدر جدول رده‌بندی قدم بر عرصه رقابت‌ها می‌گذراند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته‌ دوم لیگ برتر وزنه‌برداری هفتم و هشتم مهر ماه در سالن کبکانیان تهران و به میزبانی تیم پیکان برگزار می‌شود. تیم پیکان با وجود این که امسال به جمع دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر اضافه شده، اما با خدمت گرفتن ملی‌پوشانی همچون رسول تقیان، سهراب مرادی، جابر بهروزی، بهادر مولایی و کیا قدمی رقابت نزدیکی با ملی حفاری (قهرمان فصل گذشته) دارد.

در هفته‌ دوم لیگ برتر علاوه بر این که تیم پیکان در فکر قرار گرفتن در صدر جدول رده‌بندی و ملی حفاری در صدد حفظ جایگاه خود است، وزنه زدن وزنه‌برداران المپیکی برای ملی حفاری و ملی‌پوشان برای پیکان جذابیت رقابت‌ها را از هفته‌ اول بیشتر خواهد کرد.

نکته جالب در این میان این است که ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی رکوردگیری می‌شوند که این رکوردها برای هفته‌ دوم لیگ برتر هم ثبت می‌شوند. در نتیجه‌ ملی‌پوشان باید هر چه در توان دارند را به نمایش بگذارند. البته رکوردگیری دیگری در محل اردوی تیم ملی انجام می‌شود.

با این حال اگر سهراب مرادی و کیانوش رستمی در دسته 85 کیلوگرم، بهداد سلیمی و بهادر مولایی در 105+ کیلوگرم، کیا قدمی و نواب نصیر شلال در 105 کیلوگرم شرکت کنند. هفته‌ تماشایی را در لیگ برتر در پیش‌رو خواهیم داشت. البته نباید رقابت سجاد و جابر بهروزی را در دسته 69 کیلوگرم فراموش کرد که هر دو آنها در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستند، اما سجاد برای ملی حفاری و جابر برای پیکان وزنه می‌زند. در این میان سعید محمدپور به دلیل مصدومیت از هفته‌ سوم برای نیروی زمینی بر روی تخته می‌رود.

هفته‌ اول مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری به میزبانی تیم نیروی زمینی ارتش در قزوین برگزار شد که طی آن حسن گل پرور در دسته 56 کیلوگرم (ملی حفاری)، مجید عسگری در دسته 62 کیلوگرم (پیکان)، جابر بهروزی در دسته 69 کیلوگرم (پیکان) ، رسول تقیان در سته 77 کیلوگرم (پیکان)، مرتضی بیلگری در دسته 85 کیلوگرم (نیروی زمینی)، میثم محبی در دسته 94 کیلوگرم (ملی حفاری)، کیا قدمی در دسته 105 کیلوگرم (پیکان) و بهادر مولایی در دسته 105 + کیلوگرم (پیکان) اول شدند.

در رده بندی تیمی نیز ملی حفاری با 38.55 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد. پیکان با 37.55 امتیاز دوم شد و نیروی زمینی ارتش نیز با 34.76 امتیاز در رده سوم جای گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها