کد خبر: ۱۶۸۷۳۵
زمان انتشار: ۰۰:۴۸     ۰۴ مهر ۱۳۹۲
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک شرور سابقه‌دار در همدان خبر داد و گفت: متهم دو سال تحت تعقیب پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار داشت.

رسول مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهرستان به منظور مقابله با اراذل و اوباش اظهار داشت: برخورد با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم اجتماعی، در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به یک مورد دستگیری شرور سابقه‌دار گفت: در راستای اجرای دستور مقام قضایی و در پی شکایت افراد خاص، یکی از متهمان شرور که در امر سرقت و قدرت‌نمایی با چاقو شرکت داشته شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: این فرد به مدت دو سال تحت تعقیب پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار داشت.

وی در تشریح دستگیری این فرد شرور گفت: زمانی که مخفیگاه متهم توسط پلیس شناسایی و محاصره می‌شود، وی قصد فرار می‌کند که با اقدام به موقع مأموران انتظامی مواجه می‌شود.

مرادی ادامه داد: متهم با استفاده از یک قبضه شمشیر به سوی مأموران حمله‌ور می‌شود که در نهایت ناکام مانده و دستگیر می‌شود.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه وی، یک شمشیر، یک تیغه کارد و یک عدد اسپری فلفلی خارجی که از‌ آن سوء استفاده می‌کرده، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان تصریح کرد: متهم پش از دستگیری روانه کلانتری شد که تحقیقات در مورد شرارت های وی ادامه دارد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه تأمین امنیت و آسایش مردم یکی از وظایف پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای تحقق این مهم، فضا را برای تنفس اشرار و اراذل و اوباش تنگ کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها