کد خبر: ۱۶۸۷۳۳
زمان انتشار: ۰۰:۴۵     ۰۴ مهر ۱۳۹۲
سپاهانی‎ها تا حصول نتیجه نهایی پیگیر اتهامات پرسپولیسی‎ها باشند.
 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان در هفته گذشته از حواشی بسیاری برخوردار بود و چنان هجمه سنگینی علیه تیم داوری و باشگاه سپاهان به راه افتاد که به نوعی پیروزی سپاهان در این دیدار مانند بازی فصل گذشته دو تیم کمرنگ و به نوعی ناپدید شد.

پس از این بازی بود که علی دایی در کنفرانس خبری پس از بازی، صحبت‎ها و اتهاماتی را به محسن قهرمانی و باشگاه سپاهان وارد کرد و با گفتن جمله داور به سمت سپاهان غش کرده بود، نوع جدیدی از اتهام را پس از نوشیدنی‎های مسموم سال گذشته به تیم اصفهانی وارد کرد.

این اتفاقات پس از بازی دو تیم در اصفهان در حالی رخ داد که قضیه آب‎های مسموم سال گذشته که از سوی پرسپولیسی‎ها مطرح شده بود، هیچ‎گاه ثابت نشد و پس از مدتی به فراموشی سپرده شد و به قول معروف گویی نه خانی آمده و نه خانی رفته بود و کسی هم از قرمزپوشان پایتخت پس از این قضایا به روی خودش هم نیاورد.

سپاهانی‎ها نیز در موضوع آب‎های مشکوک سال گذشته نتوانستند به خوبی از حق سپاهان دفاع کنند و قضیه را رها کردند، در صورتی که پس از اثبات نشدن آن اتهامات می‎بایستی باشگاه سپاهان از اتهام زنندگان به تیم اصفهانی شکایت می‎کردند و به هیچ عنوان آن موضوع را به سادگی رها نمی‎کردند.

در صورتی که باشگاه سپاهان اتفاقات سال‎ گذشته را به سادگی رها نکرده بود، مسئولان و مربیان این تیم قرمزپوش پایتخت هیچ‎ گاه در سال جاری به خود جرئت نمی‎دادند این‌گونه بی‎محابا به باشگاه بزرگ و حرفه‎ای سپاهان اتهام وارد کنند.

اعتقاد داریم که باشگاه بزرگ سپاهان با مدیریت بسیار خوب در سال‎های گذشته جایگاهش بالاتر از صحبت‎هایی است که مسئولان و مربیان پرسپولیسی به آن چنین اتهاماتی را وارد کنند، بنابراین به مسئولان تیم اصفهانی پیشنهاد می‎کنیم این بار به هیچ عنوان در مورد صحبت‎های مسئولان، بازیکنان و مربیان پرسپولیس کوتاه نیامده و تا حصول نتیجه نهایی پیگیر این اتهامات باشند، چرا که کوتاه آمدن این باشگاه اصفهانی می‎تواند در سال‎های آینده باز هم قرمزپوشان پایتخت را که یادشان رفته 10 سال است نتوانسته‎اند در اصفهان برابر سپاهان پیروز باشند و به هر وسیله‎ای برای برتری برابر این تیم متمسک می‎شوند را به سمت زدن اتهاماتی جدیدتر سوق دهد.   
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها