کد خبر: ۱۶۸۶۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۰۳ مهر ۱۳۹۲
كمك داور بازنشسته فوتبال شب گذشته در برنامه 90 از داستان جديدي پرده برداشت كه تا الان به آن اشاره نشده يا حداقل رسانه اي نشده بود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مرتضي كريمي كمك داور كوتاه قامت تهراني به خاطر آن اشتباه در دربي ليگ دهم و آفسايد اعلام كردن گل محمد نوري به استقلال، معروف و مشهور شد كه البته بعدا با عذرخواهي و اعتراف او به اشتباهش، حساسيت پرسپوليسي ها به او را از بين برد.


مرتضي كريمي در برنامه 90 شب گذشته و به خاطر برقرار كردن ارتباط بين دايي و قهرماني در روز يكشنبه روي خط آمد و به مسائل زيادي اشاره كرد.


كريمي به غير از داستان ارتباط دادن قهرماني و دايي از طريق تلفن و دشواري هايي كه براي پيدا كردن قهرماني كشيده از دو سه مورد تخلف در سال هاي گذشته پرده برداشت.


وي به داستان پيشنهاد رشوه براي بازي هفته آخر ليگ برتر دو سال قبل ابومسلم و ملوان و البته حضور يك فرد فاسد كه به اسم داوران رشوه سنگيني گرفته، اشاره و اعلام كرد همه اين موارد را به مقامات رده بالاي فدراسيون و كميته داوران گزارش كرده بوده: «یک نماینده سازمان لیگ چند سال پیش به اسم ما داوران و در یک بازی مرگ و زندگی 16 میلیون تومان (به یورو) گرفت و من چند بار اين ماجرا را گزارش کردم. وقتی به فدراسیون هم این مسائل را می‌گفتیم، می‌گفتند چرا فقط به شما این حرف‌ها را می‌گویند؟»


اما نكته تاسف بار قضيه آنجا بود كه كريمي  در پاسخ به سوال عادل فردوسي پوراعلام كرد اين فرد همچنان در فدراسيون يا سازمان ليگ مشغول كار است. حالا همه اين سوال را مطرح خواهند كرد كه اين فرد فاسد كيست كه هنوز از كار بركنار نشده و چرا طي اين مدت برخوردي با او صورت نگرفته است؟


آيا باز هم افراد فاسدي در تشكيلات فوتبال وجود دارند كه گزارش هايي درباره فسادشان به مقامات بالا رسيده اما همچنان سر و مر و گنده سر كارشان هستند و هيچ كس با آنها كاري ندارد؟ براي پيدا كردن جواب فقط بايد منتظر بود. هر چند بعيد است عزمي راسخ در اين حد از سوي مقام هاي ارشد اين فدراسيون وجود داشته باشد.


با اين حال كريمي ضمن اشاره به اينكه يك سال است كه بازنشسته شده و ديگر با داوري كاري ندارد، بعد از پيش كشيده شدن ماجراي نفتون و اينكه ظاهرا خود كريمي هم در آن درگير بوده، نكته اي كليدي را در حرف هايش پراند: «من يك سال پيش به آقاي عليپور تعهد داده ام.»


اما عادل فردوسي پور نپرسيد چرا و به چه خاطر تعهد داده و فقط به اين نكته اشاره داشت كه هميشه پاي يك مرتضي كريمي در ميان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها