کد خبر: ۱۶۸۵۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۰۳ مهر ۱۳۹۲
اسطوره فوتبال کره‌جنوبی معتقد است اف.سی‌.سئول برای آنکه استقلال ایران را شکست داده و مسافر جدال نهایی شود، حتما باید در بازی رفت برنده از زمین بیرون آید.
به گزارش خبرگزاری فارس، بوم کئون چا یکی از کارشناسان و چهره‌های پیشکسوت کره‌ای است که نقطه نظرش را در مورد مصاف روز چهارشنبه سئولی‌ها مقابل تیم امیر قلعه‌نویی بیان کرده است.

بازیکن و کاپیتان بزرگ کره‌ای‌ها که سال‌ها در فوتبال آلمان برای تیم‌های دارمشتاد، اینتراخت فرانکفورت و بایرلورکوزن درسال‌های 1978 تا 1989 بازی کرد، روز گذشته به اختصار نظرش را در مورد رویارویی با نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مطرح کرد.

وی گفت: از نظر من سئول دو بازی سخت و پرفشار را مقابل نماینده ایران در خانه و زمین حریف پیش رو دارد  اما تحت هر شرایطی برای صعود به دیدار نهایی، باید حتما برنده بازی رفت شود.

او ادامه داد: استقلال شباهت‌های زیادی به تیم ملی ایران دارد. چندین بار تجربه حضور مقابل ایرانیان را داشته‌ام. آنها عموما صاحب بازیکنانی پرتلاش هستند که از لحاظ جثه و فیزیک بر بازیکنان شرق آسیا برتری دارند. به طور قطع مربی سئول روی این موارد دقت کافی خواهد کرد. او حتما می داند استقلالی‌ها روی کسب نتیجه در سئول و نتیجه‌گیری نهایی در تهران برنامه ریزی دارند. فکر می‌کنم کادر فنی سئول این نکات را به دقت زیر نظر می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد بازی رفت، به نفع حریف تمام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها