کد خبر: ۱۶۸۳۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
ليست نهايي و 14 نفره تيم ملي فوتسال براي حضور در رقابت‌هاي گرند‌پريکس برزيل ارسال شد که 4 بازيکن از گيتي‌پسند در آن حضور دارند.
روز گذشته ليست 14 نفره تيم ملي فوتسال براي حضور در مسابقات گرندپريکس برزيل ارسال شد. در اين ليست با وجود مخالفت مسئولان باشگاه گيتي‌پسند در خصوص در اختيار گذاشتن بازيکنان ملي‌پوش شان براي تيم ملي اما 4 بازيکن از اين تيم در ليست نهايي قرار دارند.

به گزارش فارس، مسئولان باشگاه گيتي‌پسند اعلام کردند که بازيکنانشان را براي حضور در اردوي تيم ملي در اختيار نخواهند گذاشت و در همين راستا هم 5 بازيکن اين تيم در اردوي اخير که 3 روز ابتدايي هفته اخير برگزار شد حضور نداشتند اما مسئولان کميته فوتسال پس از صحبت‌هايي که با سرمربي گيتي‌پسند انجام دادند اين قول را از او گرفتند تا بازيکنان ملي‌پوش اين تيم براي هفته آينده به اردوي تيم ملي ملحق شوند به همين دليل هم مسئولان اسم 4 بازيکن گيتي‌پسند را در فهرست نهايي رقابت‌هاي گرندپريکس اعلام کردند.

در اين فهرست با توجه به مصدوميت مصطفي نظري نام او در ليست ديده نمي‌شود، اين دروازه‌بان که هم اکنون در تيم فوتسال نوريل‌نيکل روسيه حضور دارد هفته گذشته دچار مصدوميت شد و مسئولان کميته فوتسال در تماسي که با او داشتند متوجه شدند وي نمي‌تواند 3 هفته تمرين کند و به همين دليل نام او را از اين فهرست خط زدند اين در حالي است که نظري پس از درگيري در تمرينات تيم ملي فوتسال پيش از اعزام به بازي‌هاي داخل سالن آسيايي از اردوي تيم ملي کنار گذاشته شد اما براي حضور در گرند‌پريکس دعوت شده بود که به علت اين مصدوميت او از ترکيب خط خورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها