کد خبر: ۱۶۸۳۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
اصغر فروتن با بيان اينکه ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان سه امتياز را مي‌خواهد گفت: اصلا علاقه‌اي نداريم که نتيجه اين بازي مساوي شود.
سرپرست تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص داربي اصفهان که روز جمعه(5 مهرماه) ذوب آهن و سپاهان را رو در روي هم قرار مي دهد، اظهارکرد: بازي ساده‌اي پيش روي ذوب‌آهن نيست و مطمئنا با توجه به حساسيت مسابقه بايد با تمام قوا برابر سپاهان قرار بگيريم.

به گزارش ايسنا ، وي با اشاره به اينکه دوست نداريم تقسيم امتيازات در اين بازي رخ دهد افزود: در اين ديدار ميزبان هستيم و ذوب‌آهن اصلا علاقه‌اي به کسب تساوي ندارد، به همين دليل با تمام قدرت برابر سپاهان خواهيم ايستاد و براي کسب 3 امتياز تلاش خواهيم کرد، شرايط سپاهان در جدول خيلي بهتر از ذوب‌آهن است البته اين دليل نمي‌شود که برد هم از آن سپاهان شود.

فروتن در خصوص اينکه سپاهان با برد برابر پرسپوليس با انگيزه است و ذوب‌آهن به دليل باخت کمي روحيه خود را از دست داده است، گفت: باخت ما برابر گسترش فولاد تبريز با دو گل از راه دور بازيکنان حريف رقم خورد، اما ذوب‌آهن نسبتا خوب بازي کرد، البته سپاهان با انگيزه تر شده و با برد برابر پرسپوليس روحيه بهتري پيدا کرده است، اما ذوب‌آهن سعي مي‌کند که با انگيزه دو چندان در داربي اصفهان حاضر شود.

سرپرست تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به اين سؤوال که با توجه به ميزبان بودن ذوب‌آهن برابر سپاهان، آيا ده درصد ورزشگاه به سپاهاني ها تعلق مي‌گيرد؟ اظهارکرد: در اين ارتباط سعيد آذري، مديرعامل اظهارنظر مي‌کند و اين يک تصميم مديريتي است، البته هنوز چيزي مشخص نشده که ده در صد يا بيشتر در اختيار سپاهاني ها قرار خواهد گرفت يا نه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها