کد خبر: ۱۶۸۳۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۰۲ مهر ۱۳۹۲

برای مردم : رئیس دولت یازدهم به نیویورک رفت اما این سفر به احتمال زیاد پرخرج ترین سفر کل تاریخ پس از انقلاب توسط یک رییس جمهور جمهوری اسلامی باشد.

دکتر احمدی نژاد در آخرین سفرخود به نیویورک با یک هیات 80 نفره و همراهی 40 خبرنگار در هتل Warwick New York نیویورک اقامت کرد که با استناد به سایت معتبر www.hotelscombined.com  هزینه ی یک شب اقامت در بهترین اتاق یک نفره در ماه سپتامبر 329 دلاربود. با در نظر گرفتن هیات همراه هزینه یک شب اقامت 39480 دلار است که به ازای 5 شب رقم 197400 دلار و با دلار 3000 تومانی می‌شود حدود 592 میلیون تومان.

 

 
اما جناب دکتر روحانی همراه با 70 نفر همراه که هیچ خبرنگاری جز خبرنگار ایرنا و واحد مرکزی خبر در بین آنها نیست برای این سفر هتل Millennium UN Plaza که یکی از 5 هتل بسیار مجلل نیویروک هست را انتخاب کرده اند.

 

فقط اجاره ی محل اقامت شخص رییس جمهور که یک طبقه ی کامل از سویت رویال هتل می‌باشد در سال 91 (زمان سفر دکتر احمدی نژاد) شبی 30000 دلاره بوده که مسلماً هم اکنون بیشتر شده و با احتساب 5 روز اقامت دکتر روحانی مبلغ 150000 هزار دلار بدست می آید که با دلار 3000 تومانی میشود 450 میلیون تومان فقط برای اقامت رئیس دولت.

 

حال اگر فرض کنیم دیگر  همراهان رییس جمهور که 70 نفر هستند در یک هتل متوسط مانند هتل وارویک اقامت کنن برای 5 شب و با اجاره ی شبی 329 دلار، میشود 345 ملیون تومان. البته باید گفت که تمام همراهان دکتر روحانی در هتل پلازا اقامت میکنند و حاضر به اقامت در یک هتل ارزان قیمت نشدند.
 
جمع کل هزینه های سفر رییس جمهور و همراهان ایشان نیز  450+345=795 میشود که این فقط هزینه ی اقامت  شخص رییس جمهور و هیئت همراه در این سفر است. البته در صورتی که هیات همراه در هتلی ارزان مانند هتل دکتر احمدی نژاد اسکان پیدا میکردند و سایر هزینه ها اعم از رفت و آمد و... نیز محسوب نشود.

 

اما نکته قابل توجه این است که  کسانی که دم از تعداد زیاد همراهان دکتر احمدی نژاد و هزینه آن برای کشور و... میزدند، چگونه  میتوانند سفر پرهزینه دولت یازدهم را توجیه کنند؟ 

  

 علاقه مندان میتوانند  هزینه های اقامتی را از سایت معتبرwww.hotelscombined.com که یک سایت رزرواسیون بین المللی هتل در جهان است دریافت کنند.

 

سایر تصاویر مربوط به هتل های دو رییس جمهور :

هتل وارویک محل اقامت دکتر احمدی نژاد










هتل پلازا محل اقامت دکتر روحانی
محل اقامت احتمالي دكت رروحاني

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۲
۱۲۵
۹۱
تا چشم هر کسی کور بشه تا نتواند احمدی نزاد را با دکتر روحانی مقایسه کنند ما به روحانی رای میدیم مالیاتش رو هم میپردازیم
مرگ بر بدخواه روحانی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۲
شما از جانب خودت حرف بزن افراطي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲
خاک تو سر بی شعورت کنن 598. آدمای بدبخت بیچاره عقده ای. بسوزید و بسوزید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۲
۵۷
۲۲
خاک بر اون سرت با این طرز تفکرت !
بدبخت اینم شد جواب !
این تفاوت ها را در آینده بیشتر هم میبینیم !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۲
۵۴
۱۱۲
کجایی احمدی نزاد که یادت به خیر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲
ما حاضریم رئیس جمهور 20000میلیارد هزینه کنه اما بره 2 کلمه حرف حساب بزنه نه اینکه بره حرف مفت بزنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۲
۹۹
۳۱
رئیس جمهور باید از علی (ع) بیاموزد ساده زیستی را .....
پاسخ
reza
UNITED KINGDOM
۱۰:۰۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۲
۶۱
۷۶
ما به روحانیی رای دادیم تا مشکلاتمونو حل کنه با کلیدش؟!!!! نه اینکه برای خودش و همکارانش زندگی شاهانه درست کنه
یا ومزه ها رو تبدیل به منزل شخصی کنه
خداحافظ ساده زیستی؟!
سلام بر اشرافی گری؟!
پاسخ
hamedjuve
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۲
۹۰
۴۹
تا کور شود هر آنکه نتواند دید دکتر روحانی پرستیژ یک رییس جمهور رو داره و برای بالا بردن دیسیپلین ایران بهترین کار اینه که تو بهترین هتل نیویورک اقامت داشته باشه
پاسخ
يكي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲
ببخشيد ديسيپلين جزوئ داروهاي هم خانواده آمپي سيلين است

بابا يه كم يواشتر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲
کور کسانی هستند که دل و روح و وجودشون رو آنقدر اسیر و دربند ظواهر و مادیات کردن که حیف و میل هشتصد، نهصد میلیون تومان رو دیسیپلین می پندارند و دم از روشنفکری و به روز بودن میزنن و فریاد در خدمت پابرهنه ها و مستضعفین و گرسنگان بودنشون گوش عالم رو کر کرده!!!
واقعا متاسفم به شما...
علیرضا آقابالائی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲
۲۶
۱۳
یک رئیس جمهور آبروی میهن است لازم است به جای محاسبات دلار وقیمت هتل وغیره سیاست تنش ونگاههای مثبت جوامع را به کشورمان باز نماید وطبیعتا بهترین مکان برای یک رئیس جمهور کشوری که تاریخ دارد هویت دارد و.غیرت خون پاک شهدا را دارد در بهترین موقعیت ومکان استراحت نماید چرا که کشورمان جزو کشورهای ثروتمند وارزشمند در جهان می باشد پس شخصیت یک ایرانی انتخاب بهترین مکان برای نماینده اش می باشد که یک مسئله خرد می باشد تلاش برای نگه داری هویت ایران وایرانی .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲
۲۷
۱۶
به قول معروف"این پول ها میاد و میره"اما امیدوارم نتیجهای حاصل بشه از این سخنرانی ها و دیدارها اما آقای احمدی نژاد با اینکه خرج سفرشون بالفرض که کم شده باشد اما نتیجه ای جز فشار اقتصادی بیشتر در سفر هاشون نداشتند امیدوارم که جهان به سمت تعادل و صلح پایدار برود
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲
۲۶
۱۸
450میلیون تومن برا 5 شب.جان مولا حرف حق را گوش کن .شمع بیت المال را خاموش کن.سلام بر اشرافیگری وفاصله طبقاتی دارن برامون اسایش ورفا به ارمغان میارن البته تو رویا ها مون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها