کد خبر: ۱۶۸۳۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
به‌طور حتم این مساله زمان‌بر خواهد بود اما قطعا در صورت برملا شدن موضوع شرط‌بندی و پول‌هایی که جابجا می‌شود، شاهد سونامی بزرگی در فوتبال خواهیم بود.
حرف و حدیث‌ها درباره تبانی در لیگ دسته اول فوتبال زیاد بود اما هیچ‌کس قاطعانه در مورد تبانی‌ها افشاگری نمی‌کرد. شاید بتوان گفت جرقه افشای تبانی در لیگ دسته اول با صحبت‌های علی سامره زده شد، هر چند این بازیکن هم دست پری نداشت اما کم‌کم همان کسانی که به نوعی در این کار دخیل بودند و تحمل برخی حرف‌ها را نداشتند کم‌کم خودشان آتش‌بیار معرکه شدند تا با ورود کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بحث تبانی روز به روز داغ‌تر شود و در نهایت همه چیز عیان شد، هر چند برخی معتقدند احکام سنگین‌تری باید برای این پرونده صادر می‌شد.
حالا همان زمزمه‌ها در قالب دیگری در لیگ برتر به گوش می‌رسد، وقتی محسن قهرمانی دقیقه 4 بازیکن پرسپولیس را اخراج کرد، بعد از بازی دایی حرف‌هایی به زبان آورد که قابل تأمل است. دایی حرف از شماره حساب به میان آورد، بعد از انتقادهای زیادی که به او شد، ادعا کرد حرف‌هایش با سند و مدرک زده شده و روی حرف خودش ایستاده است. تا آنجا هم که در طول سال‌های گذشته شاهد بودیم دایی بدون سند و مدرک حرف نمی‌زند و در اکثر دعواها او برنده بوده است. از دعوایش با مایلی‌کهن گرفته تا فدراسیون فوتبال یا حتی این اواخر شکایتش از پرسپولیس که در نهایت رأی به نفع او صادر شد اما حالا او ادعای بزرگی می‌کند. ادعایی که شاید آتش دسته یک را به خرمن لیگ برتر بیندازد، همانطور که یک ادعا در لیگ دسته یک آن همه جنجال به پا کرد، شاید این‌بار این ادعای علی دایی، لیگ برتر را توفانی کند.
در یکی دو روز گذشته زمزمه‌هایی در فدراسیون فوتبال راه افتاده که قضیه شماره حساب مورد اشاره علی دایی از کجا نشات گرفته است. عده‌ای در فدراسیون تصور می‌کنند معضل فعلی لیگ برتر، مساله بغرنجی به ‌نام شرط ‌بندی است که باید مستنداتی در این خصوص جمع‌آوری شود و فعلا قابل اثبات نیست چون فدراسیون فوتبال در این قضیه، دست پری ندارد ولی آنها منتظر جرقه‌های دیگری هستند تا بتوانند مثل تبانی لیگ یک، این موضوع را هم در لیگ برتر پیگیری کنند و به نتیجه برسانند. به‌طور حتم این مساله زمان‌بر خواهد بود اما قطعا در صورت برملا شدن موضوع شرط‌بندی و پول‌هایی که جابجا می‌شود، شاهد سونامی بزرگی در فوتبال خواهیم بود، پول‌هایی که بعد از دیدار سپاهان و پرسپولیس به 60 میلیون از آن که گوشه‌ای از این مبالغ بود، اشاره شد تا فدراسیونی‌ها را به جنب و جوش بیندازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها