کد خبر: ۱۶۷۶۷۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
رئیس‌جمهور در حاشیه سفر به نیویورک جهت سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، با تعدادی از رؤسای جمهور کشورهای جهان و نخست ‌وزیر ایتالیا دیدار می‌کند.
به گزارش 598 به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور برای شرکت در شصت‌و‌ششمین مجمع عمومی سازمان ملل فردا دوشنبه عازم نیویورک می‌شود.

رئیس‌جمهور ساعت 9 و نیم صبح فردا دوشنبه دوم مهر پس از شرکت در مراسم ویژه آغاز سال تحصیلی مدارس، تهران را به مقصد نیویورک ترک می‌کند و هواپیمای وی ساعت 19 به وقت آمریکا در فرودگاه "جان‌اف‌کندی" فرود می‌آید.

شرکت در مراسم افتتاحیه مجمع عمومی سازمان ملل، دیدار با رؤسای جمهور فرانسه و اتریش، وزیر خارجه آلمان و نخست‌وزیر فیجی از برنامه‌های رئیس‌جمهور در روز اول حضور وی در نیویورک خواهد بود.

مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی سی‌ان‌ان و روزنامه واشنگتن‌پست و مصاحبه با سی‌بی‌اس از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در جریان سفر به نیویورک است.

روحانی همچنین با رؤسای جمهور تونس و لبنان و دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی دیدار خواهد کرد.

ملاقات با دبیرکل سازمان ملل، رئیس جمهور ترکیه و معاون نخست‌وزیر عراق و ملاقات با نخست‌وزیر ایتالیا از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در جریان این سفر است.

حضور و سخنرانی در افتتاحیه نشست وزرای کشورهای عضو جنبش عدم تعهد (نم)، سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل و کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران و رسانه‌ها در روز آخر از دیگر برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به نیویورک است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها