کد خبر: ۱۶۷۶۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
به دلیل عدم تأمین کامل منابع مالی مورد نیاز و پس از مشورت با سطوح عالی مدیریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین­المللی رسانه­های دیجیتال در مهرماه لغو و به ماه­های آتی موکول شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی رسانه‌های دیجیتال از عدم برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مهر ماه خبر داد و گفت: به دلیل وجود مشکلات مالی برگزاری این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال لغو شد.
 
به اطلاع هموطنان عزیز و علاقمندان به حوزه رسانه­های دیجیتال می­رساند با توجه به ضرورت تجهیز مالی مناسب جهت برگزاری شایسته و مطلوب هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین­المللی رسانه­های دیجیتال و
 
علی­رغم رایزنی­های مختلف جهت جذب حامیان مالی و بنگاه­های اقتصادی به منظور بهره­گیری از ظرفیت­های حمایتی آنها از برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی و با وجود انجام مراحل مقدماتی برگزاری نمایشگاه از قبیل تهیه، تولید و تدوین محتواهای فرهنگ­سازی حوزه رسانه­های دیجیتال، ثبت­نام از متقاضیان، جانمایی
 
بخش­های نمایشگاهی، هماهنگی مکان برگزاری نمایشگاه (مصلی امام خمینی(ره) تهران)، تهیه سازه­های نمایشگاهی و ... به آگاهی می­رساند به دلیل عدم تأمین کامل منابع مالی مورد نیاز و پس از مشورت با سطوح عالی مدیریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین­المللی رسانه­های دیجیتال به ماه­های آتی موکول گردید.
 
امید است با بهره­گیری از توانمندی­ها و پتانسیل­های فعالان و تولیدکنندگان عرصه رسانه­های دیجیتال و یاری دیگر بخش­ها و سازمان­های ذی­ربط شاهد برگزاری باشکوه نمایشگاه هفتم در آینده نزدیک باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها