کد خبر: ۱۶۷۴۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش کیا در آمریکا از ورود خودروی سدان سایز بزرگ این خودروساز به خاک آمریکا خبر دادند.

به گزارش اطلاع رسانی سایپا به نقل از اتوموتیونیوز، کیا خودروی 50 تا 70 هزار دلاری خود را از سال 2014 در بازار آمریکا به فروش خواهد رساند. چون خودروی کوآریس Quoris کیا در آمریکا محبوبیت چندانی پیدا نکرد این بار کیا از نام K900 برای خودروی سدان سایز بزرگ خود استفاده می کند.
ظواهر امر نشان می دهد که کیا برای فروش K900 جذابیت های خاصی در نظر گرفته است. در حقیقت کیا همان استراتژی قدیمی خودروسازان شرقی را در آمریکا ادامه می دهد. برای فروش خودروهای شرقی در آمریکا لازم است که قیمت آن به مراتب از خودروهای پرآوازه و اسم و  رسم دار ارزان تر باشد و در عین حال همه امکانات روز را داشته باشد، فقط در چنین شرایطی است که آمریکایی ها هنگام سبک و سنگین کردن برای خرید خودرو به خودروهای خودروسازان شرقی توجه پیدا کنند. خودروی K900 هم با این که حدود 50 تا 70 هزار دلار است اما امکانات خودروهای بالای 100 هزار دلار را در خود جای داده است. این سدان کیا در دو نوع به بازار عرضه می شود:  یکی با موتور V6 با حجم 3.8 لیتر و دیگری V8 با حجم 5 لیتر که به ترتیب 290 و 420  اسب بخار توان دارند. طبیعی است که این خودرو مجهز به انواعی از فناوری های روز مثل کروز کنترل سازگارشونده، چراغ های ال ایی دی و غیره است.
دان هابدن Don Hobden کنسول ملی نمایندگی های کیا در آمریکا در مصاحبه با اتوموتیونیوز می گوید خودروهای کیا مجهز به تجهیزات خودروهای سری7 است اما با قیمت خودروهای سری 5 به فروش می رسد. به احتمال زیاد در سال 2014 کیا 5000 دستگاه از این خودرو را در بازار آمریکا خواهد فروخت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها