کد خبر: ۱۶۶۸۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
حضور در فتنه و اندیشه سکولار؛
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان ملت هیچ‌گاه به فتنه‌گرانی مانند توفیقی رای نمی‌دهند.
 حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره معرفی جعفر توفیقی به جلس به عنوان وزیر پیشنهادی علوم گفت: آقای توفیقی دو اشکال بزرگ دارد، یکی اینکه توفیقی اندیشه‌های سکولار دارد و به دنبال این است که مسائل اسلامی به دانشگاه‌ها راه پیدا نکند و درصدد اسلام‌زدایی در دانشگاه‌هاست که تجربه قبلی وی در وزارت علوم، مصاحبه‌ها و حذف رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در همین راستاست.

وی ادامه داد: اشکالی دیگری که آقای توفیقی دارد در سال 88 برخلاف مردم و نظام اسلامی فتنه‌گری کرد که در این فتنه آمریکا، اسرائیل و منافقین و حتی ریگی از اینها حمایت کرد که خود اینها دشمنان خونی ملت ایران هستند، لذا آقای توفیقی باید جواب بدهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: فردی که به مردم خیانت کرده چگونه می‌خواهد وزیر مملکت شود؟ نمایندگان مردم هیچ‌وقت به افراد فتنه‌گر و تحریک‌کننده فتنه ماننده آقای توفیقی رای نمی‌دهند.

نبویان در خصوص توصیه خاتمی به مجید انصاری برای تلاش و رایزنی در مجلس در جهت رای آوردن توفیقی گفت: بسیاری از نمایندگان از حضور شخص آقای انصاری در مجلس بسیار ناراحت هستند و آقای انصاری باید به صورت علنی نسبت به اقدامات و مواضعش در سال 88 از مردم عذرخواهی کند.

وی با اشاره به انتصاب مجید انصاری به معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور نیز خاطرنشان کرد: بنده از آقای روحانی تعجب می‌کنم که چگونه آقای انصاری را به معاونت پارلمانی خود منصوب کرد. از خود آقای انصاری نیز تعجب می‌کنم که چرا پذیرفت. آقای انصاری روز 30 خرداد و بعد از خطبه‌های نماز جمعه رهبر انقلاب به همراه دیگر اعضای مجمع روحانیون از مردم دعوت کردند تا به خیابان‌ها بیایند که در همان روز عده‌ای کشته شدند و برخی مساجد به آتش کشیده شد که مسئولیت این حوادث بر گردن اعضای مجمع روحانیون مبارز از جمله آقای انصاری هست.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: این انتصابات با شعار اعتدال همخوانی ندارد، چراکه افراطی‌ترین افراد در وزارت علوم و معاونت پارلمانی رئیس جمهور منصوب شده‌اند

حجت‌الاسلام نبویان اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید بسیار هوشیار باشند و این توصیه‌های خاتمی به مجید انصاری برای نمایندگان بسیار درس‌آموز است، چرا که خاتمی جزو سران فتنه در داخل کشور است و قصد دارد فتنه‌گرانی همچون توفیقی مسئول وزارت علوم شود. لذا نمایندگان باید به هوش باشند تا افرادی که به مردم و نظام خیانت کردند وزیر نشوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها