کد خبر: ۱۶۶۴۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: چرا داوران تازه‌کار فقط براي ذوب‌آهن در ليگ برتر سوت مي‌زنند؟
اصغر فروتن اظهار داشت: نمي‌دانم چرا داوران تازه‌کار و صفر کيلومتر بايد هميشه براي تيم ذوب آهن قضاوت کنند. داوري که براي ديدار ما با گسترش فولاد تبريز اولين قضاوتش در ليگ برتر است. چرا بايد اينگونه باشد. يدالله جهانبازي يکي از معدود داوران با تجربه‌‌اي بود که در اين فصل و در ديدار با استقلال براي تيم ما قضاوت کرد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: البته در بازي با فولاد هم که با شکست خورديم هم از داور راضي بوديم و اينگونه نيست فقط در بازي‌هايي که برنده مي‌شويم بگوييم داور خوب است اما ملکي داور ديدار فرداي ما مقابل گسترش فولاد اولين قضاوتش را در ليگ برتر انجام مي‌دهد آن هم بازي به اين مهمي که در تبريز پرتماشاگر برگزار مي‌شود.

سرپرست تيم ذوب آهن با درخواست از مسئولان کميته داوران اظهار داشت: ذوب آهن نايب قهرمان آسيا هم بوده است و نمي‌دانم مسئولان داوري به تيم ما چگونه نگاه مي‌کنند؟ از اصفهانيان و مرادي مي‌خواهم که در انتخاب داور براي تيم ذوب آهن دقت بيشتري داشته باشند.

فروتن با تشکر از آذرنيا سرپرست تراکتورسازي تبريز گفت: ما امروز در زمين تمرين تراکتورسازي تمرين کرديم که بايد از آنها بابت همکاري ‌ صميمانه‌شان تشکر کنم. البته ما هم در اصفهان به تراکتورسازي زمين تمرين داده بوديم وقتي آنها با سپاهان بازي داشتند. درزمين گسترش فولاد تبريز هم به دليل هم زماني تمرين با اين تيم امکان تمرين نبود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها