کد خبر: ۱۶۶۴۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: روز اولي که به عنوان عضو هيئت مديره استقلال انتخاب شدم،گفتم به کمتر قهرماني در آسيا راضي نمي‌شويم
حسن زماني درباره پيروزي 2 بر يک استقلال و صعود اين تيم به مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: روز اولي که به عنوان عضو هيئت مديره باشگاه استقلال انتخاب شدم،گفتم به کمتر قهرماني اين تيم در آسيا راضي نمي‌شويم.

به نقل از تسنيم، وي افزود: استقلال تا پيش از ديدار برگشت مقابل بوريرام نتايج خوبي کسب کرده بود و اکنون با صعود به مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا اميدواريم که سومين ستاره قهرماني آسيا را روي پيراهن اين تيم ببينيم. اين پتانسيل و توانمندي را در استقلال مي‌بينم که نتيجه‌اي که در تايلند گرفت را در مرحله نيمه‌نهايي مقابل نماينده کره‌جنوبي نيز کسب کند تا به فينال اين رقابت‌ها راه يابد.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال تصريح کرد: قطعاً پس از بازگشت رئيس هيئت مديره استقلال از تايلند در خصوص اهداي پاداش ويژه به بازيکنان تصميم‌‌گيري مي‌کنيم تا از آنها بابت نتيجه‌اي که کسب کرده‌اند، قدرداني شود.

زماني اضافه کرد: استقلال هيئت مديره همدل و يکدستي دارد که در رابطه با سرمربي و بازيکنان هيچ چيزي کم نگذاشته است و تا پايان از آنها حمايت خواهد کرد.

وي با انتقاد از کارشکني‌ تايلندي‌ها در شب قبل از بازي بوريرام - استقلال گفت: کار غيراخلاقي هيچ‌وقت جواب نمي‌دهد. ما در ايران ميزباني را به خوبي انجام مي‌دهيم ولي در جواب رفتارهايي دور از شان فوتبال را مي‌بينيم که پسنديده نيست. خدا را شکر استقلال از سد تيم بوريرام گذشت تا پاسخي به دندان‌شکني تايلندي‌ها داده باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها