کد خبر: ۱۶۶۴۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي سابق تيم استقلال گفت: آبي‌پوشان ايران شانس قهرماني را در آسيا دارند و در نيمه دوم بازي با بوريرام تفکر بازي استقلال عوض شد
صمد مرفاوي در مورد پيروزي 2 بر يک استقلال مقابل بوريرام تايلند و حضور در جمع چهار تيم برتر آسيا گفت:‌ استقلال در نيمه اول در زمين خود با حضور پرتعداد هافبک‌ها محتاطانه بازي را شروع کرد و فقط يک مهاجم در خط حمله داشت. در نيمه اول استقلال در دفاع و حمله موفق نبود و نتوانست به خوبي هم حفظ توپ کند. حريف تايلندي در اين نيمه از سمت چپ استقلال به آنها نفوذ کرد و در نهايت بر خلاف آنچه که تصور مي‌شد بوريرام با ضربه سر به گل رسيد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: من دقايق پاياني نيمه دوم بازي را نديدم. اما در نيمه دوم تفکر بازي استقلال تغيير کرد و با حضور فرهاد مجيدي که يک مهاجم پرتجربه و سرعتي است رو به حمله آورد و توانست خيلي زود هم به گل برسد. پيش از اين هم گفته بودم شروع مجددها و ضربات کرنر براي استقلال يک نقطه قوت است و در اين بازي هم استقلال از اين نقطه قوت خود به خوبي استفاده کرد و گل اول را به ثمر رساند. استقلال در نيمه دوم بسيار بهتر از نيمه اول بازي کرد و برنامه هجومي در دستور کار تيمش بود. گل دوم هم يک گل بسيار استثنايي از سوي آندرانيک تيموريان بود.

مرفاوي تصريح کرد: اين پيروزي و صعود استقلال به جمع چهار تيم برتر آسيا را به هواداران، بازيکنان، کادر فني و مديريت باشگاه استقلال تبريک مي‌گويم. آبي‌پوشان ايران شانس قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا را دارند.

وي در مورد ديدار چهارشنبه آينده با سئول کره جنوبي، گفت: قطعا اين بازي در نيمه‌نهايي بسيار سخت است و تيم اف‌سي‌سئول قطعا تيم خوبي بوده که به اين مرحله رسيده و استقلالي‌ها بايد هوشيارانه بازي کنند ضمن اينکه اين شانس را هم دارند که بازي برگشت در تهران برگزار مي‌شود و اين يک امتياز براي استقلال است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها