کد خبر: ۱۶۶۴۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
ستاره ولزي رئال مادريد با ابراز رضايت از نخستين تجربه خود در ليگ قهرمانان اروپا به همراه رئال مادريد اعتراف کرد پيش فصل خوبي نداشته است.
در جريان پيروزي 6 بر يک شب گذشته (سه‌شنبه) رئال مادريد در خانه گالاتاسراي، کارلو آنچلوتي در اواسط نيمه دوم و پس از حصول اطمينان از برتري تيمش، گرث بيل را به جاي ايسکو به ميدان فرستاد و اين ستاره ولزي با سانتري که با دخالت رونالدو در نهايت منجر به گلزني کريم بنزما شد، در ثبت پنجمين گل کهکشاني‌ها تاثيرگذار بود.

به نقل از تسنيم، بيل پس از اين بازي اظهار داشت: برگشتن به ليگ قهرمانان اروپا عالي بود. 2، 3 سال بود که در ليگ قهرمانان حضور نداشتم و براي همين رفتن به ميدان در اين رقابت‌ها و بازي در آن لذت‌بخش بود. خوشحالم که با يک ضربه آزاد خيلي سريع توانستم در پيروزي تيم سهيم شوم، البته فکر مي‌کنم که در هر 3 گل پاياني نقش داشتم.

گرانقيمت‌ترين بازيکن فوتبال جهان افزود: به ميدان رفتن در دقايق پايان بازي هرگز کار آساني نيست اما خوشحالم که توانستم اولين بازي‌ام را براي رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا انجام دهم و به اين ترتيب آمادگي جسماني‌ام را افزايش دهم. فکر مي‌کنم که همه مي‌دانند که امسال ما يا قهرمان مي‌شويم يا تا آستانه قهرماني پيش خواهيم رفت. براي ما داشتن يک شروع فوق‌العاده خيلي مهم بود و نشان داد که چه کارهايي از دست‌مان برمي‌آيد.

بيل در خاتمه تصريح کرد: راستش را بخواهيد من از بابت آمادگي جسماني‌ام کاملاً مطمئن نيستم. تنها کاري که بايد انجام دهم اين است که به تدريج به آمادگي‌ام بيفزايم. من در پيش فصل هيچ کاري نکردم و در طول تابستان در هيچ ديداري به ميدان نرفتم که اين اصلاً به نفعم نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها