کد خبر: ۱۶۶۴۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي ذوب‌آهن مي‌گويد گسترش فولاد نسبت به تيم‌هاي ديگر کم‌تجربه است و تيمش براي پيروزي به ميدان مي‌رود.
لوکا بوناچيچ در نشست خبري پيش از بازي با تيم گسترش فولاد تبريز اظهار کرد: از نظر امتيازي دو تيم نزديک به هم هستند ولي ما باتجربه‌ايم. جنگندگي گسترش از ما بهتر است. دنبال پيروزي و کسب سه امتياز هستيم. در چهار بازي گذشته ثبات داشته‌ و مي‌خواهيم پيشرفت‌مان را بهتر کنيم.

به نقل از ايسنا، وي درباره محرومان و مصدومان تيمش براي بازي فردا بيان کرد: خوشبختانه مصدومي در بازي فردا نداريم و همه بازيکنان را در اختيار دارم.

بوناچيچ درباره تغييرات مديريتي در اين تيم و شايعه حضورش در مس کرمان گفت: به عنوان سرمربي ذوب‌آهن تمرکزم روي کار خودم است و کاري به تغييرات مديريتي ندارم. در مس کرمان سال گذشته نتايج خوبي کسب کرديم و چند بازيکن را به مس معرفي کردم. سال‌ گذشته نتايج خوبي را به دست آوردم و خاطرات خوبي به جا گذاشتم. فکر مي‌کنم هواداران مس دوست داشتند به اين تيم برگردم ولي با ذوب‌آهن قرارداد دارم و مس نيز پيشنهادي نداد.

سرمربي ذوب‌آهن اظهار کرد: گسترش نشان داده مي‌تواند جزو بزرگان باشد. در مقابل تيم‌هاي قدرتمند نتايج خوبي را کسب کرده است. گسترش فولاد فقط از لحاظ تجربه کم دارد و نمي‌شود يک شبه باتجربه شد.

وي درباره مدعيان قهرماني ليگ برتر بيان کرد: پرسپوليس، استقلال و سپاهان تيم‌هايي هستند که مي‌توانند قهرمان شوند. تراکتورسازي و فولاد خوزستان نيز مي‌توانند شگفتي‌ساز شده و شايد هم قهرمان شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها