کد خبر: ۱۶۶۲۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در حالی ال کلاسیکوی فوتبال ایران را برگزار می‌کنند که هر دو تیم انگیزه‌های زیادی برای برد داشته و تقابل‌های جالب این دیدار نوید دیدار جذابی را برای تماشاگران می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری و یک شنبه هفته آینده با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که در جذاب‌ترین دیدار هفته تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم پرسپولیس تهران است.

مصاف دو تیم سپاهان و پرسپولیس همواره از جذابیت‌های زیادی برخوردار بوده است به طوری که بسیاری از کارشناسان دیدار آتی این تیم را شبه فینال لیگ سیزدهم می‌دانند.

تیم سپاهان که پیش از آغاز لیگ به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شد، در این فصل نتوانسته هنوز در قامت یک تیم مدعی ظاهر شود و در حال حاضر در رده  پنجم جدول لیگ جای دارد.

تیم پرسپولیس نیز که علی دایی هدایتش را بر عهده دارد، به نسبت فصل گذشته توانسته نتایج بهتری کسب کند و در حال حاضر در رده‌ دوم جدول رده‌بندی جای دارد تا مصاف دو نماینده  فوتبالی اصفهان و تهران رویارویی تیم‌های دوم و پنجم لیگ برتر باشد.

هر دو تیم انگیزه‌های زیادی برای برتری برابر یکدیگر دارند، سپاهان که در روزهای اخیر با تغییرات مدیریتی مواجه شده، در صورتیکه در این دیدار به پیروزی و سه امتیاز دست پیدا کند، می‌تواند بازگشت دوباره‌ای به لیگ داشته باشد، تیم پرسپولیس نیز در صورت شکست طلایی‌پوشان می‌تواند عزمش را برای قهرمانی جزم کند.

رویارویی علی دایی و زلاتکو کرانچار را نیز می‌توان یکی از جدال‌های جذاب دیدار سپاهان و پرسپولیس دانست زیرا زمانی که کرانچار از سرمربیگری پرسپولیس کنار گذاشته شد، علی دایی جانشین وی شد و حالا بعد از چند فصل دو مربی در حالی با هم مصاف می‌دهند که دایی یک بار دیگر سرمربی سرخ‌های تهرانی شده است.

*ال کلاسیکوی ایرانی با طعم حاشیه

دو تیم سپاهان و پرسپولیس همواره مصاف‌های حساسی در لیگ برتر داشته‌اند و جذابیت و حساسیت دیدارهای رودروی دو تیم موجب شده تا از این دیدار به عنوان ال کلاسیکوی ایرانی یاد شود.

آخرین رویارویی دو تیم به فینال جام حذفی گذشته باز می‌گردد که تیم سپاهان موفق شد در فینال تیم پرسپولیس را شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

سرخپوشان تهرانی که فصل گذشته به کسب جام قهرمانی جام حذفی امید بسیاری بسته بودند، طاقت تحمل این شکست را نداشتند و از این رو دیدار روز جمعه را می‌توان یک مصاف انتقامی جذاب دانست.

به گزارش فارس، برنامه مسابقات هفته دهم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه 28 شهریور

گسترش فولاد تبریز-ذوب‌آهن، ساعت 17 و 50 دقیقه، ورزشگاه یادگار امام تبریز

جمعه 29 شهریور:

فجرسپاسی-استقلال خوزستان، ساعت 17 و 15 دقیقه، ورزشگاه حافظیه شیراز

داماش-تراکتورسازی، ساعت 17 و 15 دقیقه، ورزشگاه عضدی رشت

صبای قم-راه‌آهن، ساعت 18 و 30 دقیقه، ورزشگاه یادگار امام قم

نفت تهران-ملوان، ساعت 17 و 15 دقیقه، ورزشگاه دستگردی تهران

فولاد خوزستان-سایپا، ساعت 18 و 40 دقیقه، ورزشگاه تختی اهواز

سپاهان-پرسپولیس، ساعت 20 ، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

یکشنبه 31 شهریور:

استقلال-مس کرمان، ساعت 19 ، ورزشگاه آزادی تهران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها