کد خبر: ۱۶۶۲۱۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
گویا آنقدر شرایط در هتل نپتاکورن برای استقلالی ها سخت است که خودشان هم فکر نمی کردند‌ در اتاقهایشان در کنار جانوران استراحت کنند.
باشگاه خبرنگاران، به دلیل وضعیت آب و هوایی تایلند جانوران گوناگونی در آنجا وجود دارد که یک نمونه آن مارمولک است که نه تنها یک یا 2 بلکه به تعداد بسیار زیادی در این کشور هست که این موجودات به هتل محل اقامت استقلالی ها رخنه کردند این موضوع آنقدر برای بازیکنان غیر قابل تحمل بوده که حتی آنها از اتاقهایشان فیلم گرفتند که مارمولک ها از دیوار اتاقشان بالا می روند.

عکسی که در این تصویر مشاهده می کنید مربوط به اتاق امیر حسین صادقی مدافع استقلال می شود. البته شاگردان قلعه نوعی از وضعیت موجود راضی نیستند و برای بازگشت به تهران لحظه شماری می کنند.

در ادامه گزارش می خوانید:



*فرار از تایلند

به دلیل شرایط نامناسب در هتل استقلالی ها، احتمال دارد شاگردان قلعه نوعی در صورتی که کره حریف استقلال باشد کاروان آبی ها بلافاصله بعد از بازی به کره جنوبی بروند تا از دست جانوران تایلند فرار کنند.

گفتنی است، بازیکنان و اعضای کادر فنی گفته اند که دیگر به تایلند درا ین فصل سفر نخواهند کرد تا دیگر با این مشکلات روبه رو نشوند.

*اینترنت ضعیف در هتل استقلال

علاوه بر رژه حیوانات در هتل نپتاکورن یکی از کمبودهای این هتل اینترنت ضعیفش است و به همین خاطر بازیکنان نمی توانند خیلی از اینترنت استفاده کنند و حتی هنگام مکالمه از طریق روزنامه هایی که به اینترنت وصل است قطع می شود.



*شرایط سخت برای بدنسازی

جالب است که آبی پوشان در این چند روز که به تایلند رفته بودند نتوانستند در هتل محل اقامتشان بدنسازی کنند چون سالن وزنه نداشت و به همین خاطر استقلالی ها مجبور بودند که از هتل دور شوند و به سالن دیگری بروند. خوشبختانه تنها امکانات هتل استقلال استخرش بود.

مصدومان استقلال همچنان در کنار تیم تمرین و فیزیوتراپی می کنند و روز به روز شرایطشان بهتر می شود خسرو حیدری، هاشم بیک زاده و پژمان نوری در حال رسیدن به حالت اولیه هستند و بر اساس آمادگی در تمریناتشان به احتمال فراوان مقابل بوریرام به میدان بروند.



*جمشیدیان به بوریرام رسید

احمد جمشیدیان که چند هفته از میادین دور بود در تایلند خود را آماده کرده و از این پس می تواند در بازی ها آبی پوشان را همراهی کند و حتی در دیدار مقابل بوریرام هم به میدان برود.

گفتنی است، پزشکان شاید در مورد او ریسک نکنند و در بازی بعدی لیگ قهرمانان آسیا وی را در ترکیب قرار دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها