کد خبر: ۱۶۶۰۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
برکناری ناگهانی محمدرضا رحیمی از سپاهان ابهام های بسیاری را به همراه داشته است.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین ؛ برکناری ناگهانی محمدرضا رحیمی از سپاهان حاشیه های بسیاری را به همراه داشته است. رحیمی در آستانه بازی تیمش با پرسپولیس ناگهان از این تیم جدا شد. او که ابتدای فصل هم بحث جدایی اش بارها مطرح شده بود ، این بار  نه به خواست خودش که به اصرار اعضای هیات مدیره به مدیریت دو ساله اش در این تیم پایان داد. 

رحیمی که در ابتدای فصل و بعد از جدایی خلعتبری با یار همیشه همراهش یعنی خوروش دچار اختلاف شد و او از این تیم جدا شد تا خریدهای جدید مورد نظر کرانچار به همراه این مربی کروات در این تیم بمانند ، حالا خودش هم مثل یار قدیمی اش از سپاهان جدا می شود. 

رحیمی دیری نپایید که با کرانچار به بن بست رسید. او می خواست این مربی کروات را برکنار کند. کسی که 780 هزار دلار برایش هزینه به همراه داشت. رحیمی حتی فکر باقی قصه را هم کرده بود. سرمربی جدید اما ابراهیم زاده که همه فکرش را می کردند نبود. او می خواست بت تیمش را روی نیمکت بنشاند. محرم نویدکیا گزینه ای بود که مدیر سپاهان به او می اندیشید. هیات مدیره تیم اما خواست این مدیر قدیمی را نپسندیدند و حاضر به ریسک نشدند و او بعد از جلسه ای طولانی از این تیم جدا شد. محرم دلیل جدایی رحیمی از سپاهان بود بی آنکه خودش اصلا جایی از این بازی باشد چون خودش آماده است و لحظه شماری می کند برای برگشتن به میدان تا بتواند یک فصل دیگر در کنار تیمش باشد و بروند به سوی یک موفقیت دیگر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها