کد خبر: ۱۶۵۹۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
عضو کمیسیون عمران مجلس:
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت جدید باید سیاست مسکن مهر را با قوت بیشتری ادامه دهد، گفت: مسکن مهر کارگاه بزرگ سازندگی بود و نباید آن را تعطیل کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از معاونت اطلاع‏رسانی و رسانه دفتر نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس، علیرضا خسروی با اشاره به اینکه مسکن مهر یکی از طرح‏های مثبت و مهم و خوب دولت‏های نهم و دهم بود، گفت: مسکن مهر کارگاه بزرگ سازندگی در کشور بود، نباید این کارگاه تعطیل شود.     

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرف‏های ضد و نقیض در خصوص ادامه طرح بزرگ مسکن مهر افزود: مسکن مهر کمک زیادی به خانه‏دار شدن قشر محروم جامعه کرده، کلید مسکن محرومان را نباید دور بیندازیم و حتماً باید دولت این سیاست مسکن مهر را با قوت بیشتری ادامه دهد.      

وی افزود: پیشنهاد من این است که مبلغ وام مسکن تا 30 میلیون تومان افزایش پیدا کند تا افرادی که می‏خواهند از این ظرفیت استفاده کنند با مشکل مواجه نشوند.     

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم اشتغال‏زایی، تقویت اصناف مربوط به ساخت و ساز، تقویت تولید کشور در حوزه مصالح ساختمانی، مهار رشد قیمت مسکن و... را از نقاط قوت طرح بزرگ مسکن مهر در کشور دانست و گفت: دولت مهر افرادی دید با اصلاحات جزیی، افزایش مبلغ وام مسکن مهر این کار را ادامه دهد و بحث نظارت بر ساخت و ساز مسکن مهر را نیز به طور جدی در دستور کار خود قرار داد.      

خسروی تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر متقاضیان از اقشار محروم و درآمد پایین در کشور هستند، زمان باز پرداخت وام مسکن مهر کمتر شود، تا به مردم کمک شود.    

وی همچنین تأکید کرد: نهایت دقت کار و کارشناسی در انتخاب مکان برای احداث مسکن مهر انجام شده و بهترین نقاط در شهرها و استان‏ها برای احداث مسکن مهر انتخاب شده است که در آینده جای پیشرفت زیادی دارند.      

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: احداث کانال مشترک تأسیساتی شامل گاز، آب، برق، تلفن، فاضلاب و... در محدوده احداث مسکن مهر یکی از طرح‏های جامع و کاملی بود که اگر در احداث مسکن مهر پیاده می‏شد تحول زیادی را به دنبال داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها