کد خبر: ۱۶۵۹۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
مجموعه تلویزیونی «پس از باران» به کارگردانی «سعید سلطانی» از نیمه مهر روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، مجموعه تلویزیونی «پس از باران» برای اولین بار در سال 79 در قالب 37 قسمت از شبکه سه سیما پخش شد. 

بنا بر این گزارش، شبکه تماشا تصمیم گرفته این سریال را از روز چهارشنبه 17 مهرماه هر شب ساعت 23 روانه آنتن کند.   

سریال «پس از باران» که در سال 1379 از شبکه سه پخش شد در فضای گیلان مقابل دوربین رفت و نگاهی به تاریخ ایران در دوران رضا شاه است.

این سریال روایتی انسانی از روابط ارباب و رعیتی بود و با موضوع قرار دادن زندگی خانواده یک ارباب و حضور دختری با عنوان همسر دوم ارباب، به نمایش شرایط جدید و مخالفت‌های خانواده ارباب «همسر اول» و عواقب و عوارض چنین حضوری می‌پرداخت.

در این سریال عشق همراه با ارباب بودن، و مظلومیت زنان دوم اربابان و قدرت اربابان و خان‌ها را در گذشته می‌توان دید. این سریال روایتی از دوران زندگی در زمان رضا شاه پهلوی است و مشکلاتی که مردم متحمل می‌شدند.

محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، جهانگیر الماسی، بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی، صبا کمالی، رحیم نوروزی، امیر آتشانی، جمیله شیخی و ... به عنوان بازیگر در این مجموعهٔ تلویزیونی ایفای نقش کردند.

شبکه دوم تلویزیونی دولتی مالزی RTM2 پخش مجموعه تلویزیونی «پس از باران» را از 25 مرداد 1388 آغاز کرد و این مجموعه 37 قسمتی با زیرنویس انگلیسی تا پایان ماه رمضان آن سال هر شب از این شبکه پخش شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نیکوحسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
عالی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها