کد خبر: ۱۶۵۷۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ گفت: مديران سايپا گفتند هزينه برگزاري بازي در ورزشگاه تختي را نمي‌توانند، بپردازند.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سايت سازمان ليگ، غلامرضا بهروان در مورد تغيير زمان‌ بازي‌هاي ليگ برتر اظهار داشت: برخي از تغيير برنامه‌هاي سازمان ليگ به دلايلي خارج از وظيفه ما مربوط مي‌شود. مثلاً برخي از هيئت‌هاي فوتبال استان‌ها به ما نامه نوشته‌اند و اعلام کرده‌اند به دليل مشکلات فني مثل نور خواستار تغيير زمان بازي هستند. در مورد ديدار سايپا و نفت تهران نيز کميته استيناف دو روز مانده به زمان بازي اعلام کرد که بازي بايد در زمين بي‌طرف برگزار شود.

وي ادامه داد: با توجه به اينکه 48 ساعت قبل از مسابقه اين حکم به ما اعلام شده بود بايد تبعيت مي‌کرديم. اگر حکم در مدت زمان کمتري به ما ابلاغ مي‌شد در اين صورت مي‌توانستيم بگوييم هفته بعد اجرا شود.

رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ تصريح کرد: باشگاه سايپا اعلام کرد نمي‌تواند هزينه پرداخت بازي در ورزشگاه آزادي را بپردازد و به همين دليل مسابقه بايد در قزوين يا قم يا تهران برگزار مي‌شد. شرايط ورزشگاه قزوين را نمي‌دانستيم و قم هم به ما اعلام کرد مساعدت کنيد تا اين مسابقه در تهران برگزار شود. در نهايت مسابقه نفت و سايپا در ورزشگاه تختي برگزار شد.

بهروان با اشاره به شرايط ورزشگاه‌هاي استان‌ها اعلام کرد: در برنامه جديد ليگ برتر تمامي مسابقات در شهرستان‌ها قبل از اذان مغرب به پايان مي رسد و به دليل مشکلات سخت افزاري و نور در ورزشگاه‌ها اکثر بازي‌ها زير نور برگزار نخواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها