کد خبر: ۱۶۵۷۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
نسبت اجرای موسیقی زنده در مترو تهران با برنامه های فرهنگی آقای قالیباف:
محمد باقر قالیباف در قسمت چشم انداز توسعه اجتماعی و فرهنگی این برنامه به سازمان دهی شهری برای رشد تعالی انسان و حیات طیبه و جهت گیری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در راستای ارتقاء هویت اسلامی ایرانی پرداخته است که وجود چنین برنامه ای موجب خرسندی دلسوزان و فعالان عرصه فرهنگ می باشد. در همین خصوص با خبر شدیم که شهرداری تهران در راستای رشد و تعالی انسان و رسیدن شهروندان تهرانی به حیات طیبه در اقدامی جدید اجرای موسیقی زنده در سالن های متروی تهران را برای شهروندان آغاز نموده است!
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598 / مجتبي روحاني نژاد، هفته گذشته محمد باقر قالیباف با ارائه برنامه‌های جدید خود برای مدیریت آینده شهری تهران در قالب 7 محور توانست اعتماد اکثر اعضای شورای شهر تهران را کسب نماید و دوباره بر صندلی ریاست شهرداری تهران تکیه بزند.

محمد باقر قالیباف در قسمت چشم انداز توسعه اجتماعی و فرهنگی این برنامه به سازمان دهی شهری برای رشد تعالی انسان و حیات طیبه و جهت گیری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در راستای ارتقاء هویت اسلامی ایرانی پرداخته است که وجود چنین برنامه ای موجب خرسندی دلسوزان و فعالان عرصه فرهنگ می باشد.

هرچند که هنوز برای اجرای کامل برنامه ها فرصت بسیار باقی است اما متاسفانه با آغاز دور جدید مدیریت آقای قالیباف و نوع آرایش فرهنگی شهرداری تهران تغییر محسوسی در این حوزه اتفاق نیفتاده است.



در همین خصوص با خبر شدیم که شهرداری تهران در راستای رشد و تعالی انسان و رسیدن شهروندان تهرانی به حیات طیبه در اقدامی جدید اجرای موسیقی زنده در سالن های متروی تهران(به طور مثال متروی آزادی) را برای شهروندان آغاز نموده است!

حال این سوال مطرح می شود که شهرداری تهران چه نوع سبک زندگی را در بین شهروندان تهرانی ترویج می کند و اقدامات فرهنگی! جدید شهرداری تهران همچون پخش موسیقی زنده در مترو تهران چه نسبتی با برنامه های ارائه شده جناب شهردار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۱
۰
ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﻋﺘﺪﺍﻝ ﺗﻄﺒﯿﻖ ﺑﺪﻫﺪ ﯾﺎ ﻧﻪ!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۱
۰
ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﻋﺘﺪﺍﻝ ﺗﻄﺒﯿﻖ ﺑﺪﻫﺪ ﯾﺎ ﻧﻪ!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
۱
۰
ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﻋﺘﺪﺍﻝ ﺗﻄﺒﯿﻖ ﺑﺪﻫﺪ ﯾﺎ ﻧﻪ!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها