کد خبر: ۱۶۵۷۳۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
معاون ورزشي باشگاه استقلال گفت: پاداش قبل از بازي براي ما خوش‌يمن نيست.
علي اميري در مورد شرايط استقلال در تايلند اظهار داشت: خوشبختانه تيم شرايط خوبي دارد و مشکلي نيست. قصد داشتيم هتل را تغيير دهيم اما ساير هتل ها يا جاي کافي نداشتند يا کوچک بودند به همين دليل تصميم گرفتيم که تغييري نداشته باشيم.

به گزارش فارس ، وي در خصوص اينکه فتح الله زاده چه زماني به جمع آبي پوشان ملحق مي شود، گفت: قرار است امشب به همراه نجف نژاد به اردو بيايد.

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که به بازيکنان پاداش داده مي شود، تصريح کرد: قبل از بازي پاداشي نمي دهيم چون به اين نتيجه رسيديم که پاداش هاي قبل از بازي براي ما خوش يمن نبوده است.

اميري در ارتباط با اينکه در صورت صعود به مرحله بعدي اگر به حريف تايلندي برخورد کنند کارهاي اين سفر مهيا شده يا خير گفت: از شب گذشته به همراه ميرشاد ماجدي به بانکوک آمده ايم تا کارهاي ويزاي بازيکنان را انجام دهيم چون اگر بخواهيم راهي کره شويم صدور رواديد 3 روز طول مي کشد اما در صورت صعود به مرحله بعدي اگر حريف ما عربستاني باشد به تهران مي آييم و ويزاي فرودگاهي مي گيريم.

وي در مورد شرايط استقلال براي بازي با بوريرام گفت: بچه ها تلاش خود را مي کنند. براي ما نتيجه مساوي هم خوب است ولي بايد به نيت برد به زمين برويم تا مشکلي پيش نيايد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها