کد خبر: ۱۶۵۲۳۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
كريم انصاري فر،محمد قاضي و روح الله سيف اللهي تا كنون در مجموع 9 گل براي تراكتورسازي، استقلال و داماش به ثمر رسانده اند
سيد مهدي سيد صالحي مهاجم نوك پرسپوليس كه تقريبا در هر 9 بازي تيمش از ابتدا در تركيب بوده و تقريبا در تمام دقايق در ميدان حضور داشته است همچنان در حسرت به ثمر رساندن گل سوم خود مثل اسپند روي آتش بالا و پائين مي پرد .

 

سيد صالحي در ديدار با گسترش فولاد هم صاحب موقعيت گلزني نشد و اگر از آن تك موقعيت نصف و نيمه دقيقه 3 بگذريم  در ساير دقايق در موقعيتي قرار نگرفت كه از او انتظار تمام كنندگي داشته باشيم.

 

در مصاف با گسترش فولاد  با وجود آنكه پرسپوليس نسبت به 8 بازي قبلي موقعيت هاي بيشتري براي گلزني داشت اما سيدصالحي باز هم در كمند مدافعان حريف گرفتار شد و هيچ پاس سالمي به او نرسيد  تا مشخص شود تيم دايي هنوز در اين مورد بخصوص مشكل دارد.

 

با اين حال در حالي كه سيدصالحي تا كنون دو گل در 9 بازي گذشته به ثمر رسانده هر يك از مهاجمان رانده شده پرسپوليس براي تيم هايشان سه گل زده اند و شروعي اميدوار كننده داشته اند.

 

كريم انصاري فر،محمد قاضي و روح الله سيف اللهي تا كنون در مجموع  9 گل براي تراكتورسازي، استقلال و داماش به ثمر رسانده اند كه  اين اتفاق فاصله فشارهاي وارده بر مهاجمان در پرسپوليس با ساير تيم ها و البته ايراد تاكتيكي سرخ ها در فاز حمله  را نشان مي دهد.

 

همچنين اگر به اين جمع علي كريمي سه گله  را هم اضافه كنيم مي توان نتيجه گرفت بازيكنان رانده شده پرسپوليس در فاز حمله 12 گل به ثمر رسانده اند اما بال ها و مهاجمان پرسپوليس روي هم 5 گل زده اند كه آمار نااميدكننده اي است.

 

به غير از سيدصالحي دو گله،دراين 9 هفته سپري شده از فصل صادقيان،عاليشاه و خلعتبري  هر كدام يك گل به ثمر رسانده اند و ساير عناصر تهاجمي پرسپوليس از هافبك نفوذي و بال گرفته تا مهاجمان جايگزين در گلزني ناموفق بوده اند.
 

116

گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها