کد خبر: ۱۶۵۰۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي‌خواهم فقط با پنالتي براي پرسپوليس گلزني کنم.

محمدرضا خلعتبري در خصوص بازي مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: با توجه به شرايط بازي‌هاي ديگر و شناختي که از تبريزي‌ها داشتيم به نظرم بازي قابل قبولي را مقابل گسترش فولاد انجام داديم اما متاسفانه فقط از يکي از فرصت‌هايمان استفاده کرديم.

وي افزود: با تلاش بچه‌ها يک موقعيت خوب ديگر را به دست آوردم اما در صدم ثانيه در هنگام ضربه زدنم به سمت دروازه حريف که بسيار دقيق هم بود کمي دچار اشتباه شدم و توپ وارد دروازه نشد البته اگر گل را مي‌زدم اولين حضورم در ترکيب پرسپوليس بسيار با شکوه‌تر بود.

خلعتبري ادامه داد: من بعد از زدن گل اولم براي پرسپوليس خيلي خوشحال بودم و از همين جا اين گل را تقديم به تک تک هواداراني مي‌کنم که پرسپوليس را تشويق مي‌کنند و پشت سر من بودند. اين گل را به کساني تقديم مي‌کنم که شرايط حضورم در پرسپوليس را مهيا کردند. البته ما بايد همين روند را با کمک همه بچه‌ها ادامه بدهيم چون هنوز اتفاق خاصي نيفتاده است.

وي تاکيد کرد: البته من در پرسپوليس به دنبال اين نيستم، فقط با پنالتي گل بزنم. مي‌خواهم در هر نقطه‌اي که با تصميم دايي بازي کنم تاثيرگذار و نگاهي به گل زدن هم داشته باشم. اين هدف من در جمع قرمزپوشان است.

خلعتبري درباره بازي با سپاهان نيز گفت: اولا خيلي خوشحالم که در دومين بازي‌ام براي پرسپوليس زحمت بچه‌ها را تکميل کردم، به نظرم کار بسيار سختي در اصفهان داريم، من شخصا خيلي سپاهان را دوست دارم اما با تمام وجودمان براي پيروزي به اصفهان مي‌رويم تا بتوانيم شرايط‌مان را در جدول بهتر کنيم.

وي در ارتباط با اينکه فکر مي کند واکنش هواداران سپاهان به او چه باشد، گفت: من هيچ مشکلي با هواداران سپاهان ندارم، تازه آنها به نظرم من را خيلي دوست دارند و کوچکترين مشکلي با آنها نخواهم داشت. فوتبال حرفه‌اي است و مطمئنا هواداران سپاهان اين موضوع را مي‌دانند. من بايد براي پرسپوليس بهترين بازي‌هايم را انجام دهم.

وي در پاسخ به اين سوال که از تجربه خودت با توجه به همکاري با مارادونا در پرسپوليس استفاده مي‌کني يا خير، گفت: اکنون با خيال راحت فوتبالم را در ايران دنبال مي کنم. از مارادونا هم چيزهاي زيادي ياد گرفتم که قطعا از اين تجربيات استفاده مي‌کنم. مي‌خواهم شرايطي به وجود آيد که پرسپوليسي‌ها از خريد من لذت ببرند. بالاخره علي دايي نيز برنامه‌هاي خودش را براي خريد يک بازيکن جديد داشته و به همين دليل انتظارات از من بالاست و بايد جواب آنها را بدهم.

خلعتبري در پايان درباره شناختش از سپاهان نيز گفت: آنها مربي و بازيکنان بسيار خوبي دارند و قطعا کار سختي را در اصفهان داريم. البته تمام بازي‌هاي ما سخت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
آقای خلعتبری ازت بدم میاد...
بعد از رفتنت به لیگ جعلی و اون حرفهای عوام فریبی که به مردم گفتی، دیگه....

بی نهایت مغرور و از خودراضی هستی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها