کد خبر: ۱۶۵۰۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
احتمالا اين اتفاق فقط در ليگ برتر ايران رخ مي دهد كه قد و قامت كودكاني كه براي مراسم شروع مسابقه با اعضاي تيم اصلي به ميدان مي آيند فقط كمي كوتاه تر از بازيكنان تيم هاست
به گزارش 598 به نقل از سايت گل – سازمان ليگ هر فصل با تمهيدات بيشتري مراسم قبل از شروع مسابقات ليگ برتر را برگزار مي كند و در اين بخش جام خليج فارس هر سال در حال پيشرفت است.در اين ميان تقريبا  هر هفته به غير از نامگذاري هفته ليگ ،  مراسم و بزرگداشتي هم در شروع مسابقات مهم برگزار مي شود كه جالب است.

ديشب قبل از بازي پرسپوليس – گسترش فولاد هم براي مهدي محمدي  و كشته شدگان سانحه تصادف اتوبان تهران – قم  مراسمي برگزار و از حسين ياريار و اصغر همت تجليل شد اما با وجود انجام  تمام اين مراسم  ،سازمان ليگ از عهده يك كار كوچك و معمولي بر نمي آيد.

احتمالا اين اتفاق فقط در ليگ برتر ايران رخ مي دهد كه قد  و قامت كودكاني كه  براي مراسم شروع مسابقه با اعضاي تيم اصلي به ميدان مي آيند فقط كمي كوتاه تر از بازيكنان تيم هاست و تنها چشم ها يا صورت  بازيكنان در هنگام تلاوت قرآن در تصاوير تلويزيوني پيداست!

اين قضيه حتما در مورد بازيكنان كوتاه قامتي مثل خلعتبري،صادقيان و عاليشاه بيشتر به چشم مي آيد تا اين تصوير ويژه در ابتداي بازي پرسپولييس – گسترش فولاد ثبت شود.

واقعا سازمان ليگ نمي تواند به جاي استفاده از نوجوانان 12-13 ساله  يا بزرگتر كه در برخي بازي ها ديده ايم ، از خردسالان  و نونهالان  در اين مراسم استفاده كند تا اين تصاوير بديع   را نبينيم؟

عکس: بچه هايي كه از ستاره ها بلندترند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها