کد خبر: ۱۶۴۹۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم پرسپولیس سعی داشت جواب استقلالی ها را ندهد ولی وقتی حنیف عمران زاده در مورد او صحبت کرد، طاقت نیاورده و جوابش را داده.

598؛ ماجراهای دنباله دار پیام صادقیان و مدافعان استقلال. این بار حنیف عمران زاده گفته بود که این بچه (پیام صادقیان) در بازی استقلال و ذوب آهن از من پیراهن یادگاری گرفته بود. موضوعی که باعث عصبانیت بازیکن خلاق و تکنیکی پرسپولیس شده و او در گفت و گو با بانک ورزش به آن جواب داد.

  * حواشی های دربی هنوز نمی خواهد تمام شود.

- واقعا بازی خوبی نبود. فکر می کردم بازی جالب تری از آب در آید اما همه چیز برخلاف تصورم پیش رفت از نوع بازی راضی نیستم. فکر کنم به خاطر جو این بازی شرایط خوبی نداشتیم و استرس بر همه بازیکنان غالب شد. هر دو تیم می ترسیدند که ببازند و حرفی برای هواداران شان نداشته باشند. دربی شرایط خاصی دارد و هر تیمی که ببازد مدت ها وارد حاشیه می شود.

  * خشونت هم حرف اول را می زد.

- استقلالی ها توپ و زمین را ول کرده بودند و فقط من و خلعتبری را می زدند. هنوز هم درد داریم. مشخص نبود که چرا اینقدر خشن بازی می کردند. آقای صادقی مثل بروسلی روی کمر من آمد. اگر من فلج یا قطع نخاع می شدم چه کسی جوابگو می شد.

  * حنیف هم که هنوز برایت کری می خواند. اعلام کرده تو در بازی ذوب آهن از او پیراهنش را یادگاری گرفتی.

- اول یکی به آقای عمران زاده بگوید بازی دربی تمام شده. در ضمن دوست ندارم این ماجرا ادامه دار شود. واقعا نمی خواهم درباره حنیف عمران زاده حرفی بزنم اما او چیزی می گوید که نمی دانم چطوری با آن کنار بیایم. واقعا چرا باید از حنیف پیراهن یادگاری بگیرم؟ حنیف که سهل است از گنده تر از او هم پیراهن نمی گیرم. چه دلیلی می تواند وجود داشته باشد من از او پیراهن بگیرم؟

  * بازیکن فنی دربی هم انتخاب شدی.

- واقعا از این اتفاق خیلی خوشحالم .تمام بازیکنان زحمت کشیدند تا من به این عنوان برسم و امیدوارم در بازی بعدی بهتر ظاهر شویم و حرف مان را در زمین بازی بزنیم.

 بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها