کد خبر: ۱۶۴۸۶۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۲۲ شهريور ۱۳۹۲

به گزارش 59 به نقل از خبرگزاری فارس، کاهش لحن جبهه مداخله جوی غربی در تهدیدات خود از حمله به سوریه، خشم سعد الحریری رئیس جریان المستقبل لبنان را برانگیخته است.

وی در مقاله‌ای در روزنامه المستقبل لبنان با لحنی خارج از عرف دیپلماتیک که از خشم شدید وی نشأت گرفته بود، نوشت که ملت مظلوم سوریه بین اربابان جامعه جهانی کسی را پیدا نکرد که به آزادی و کرامت آن معترف باشد، آنها این ملت را در برابر وحشی‌های روزگار تنها گذاشته‌اند که از دو و نیم سال پیش آنها را می‌درند و با تمام سلاح‌های قتل و کشتار آنها را تحت تعقیب قرار داده‌اند.

رئیس جریان المستقبل لبنان که یکی از عاملان اصلی قاچاق سلاح برای کشتار مردم و شهروندان بی گناه در سوریه است؛ مدعی شد که حتی اگر یک میلیون سوری در این حملات کشته شود؛ کسی به آنها اهمیت نمی‌دهد و محاسبات بین المللی در جای دیگری رقم می‌خورد.

حریری افزوذ: موضوع الان سلاح است، نه کسانی که با این سلاح ها کشته می شوند، آنها می خواهند بگویند که قربانیان حمله شیمیایی در غوطه و ویرانی شهرهای و آثار تاریخی و دینی در سوریه که از سوی بشار اسد دنبال می شود، در نظر آن‌ها هیچ است.

وی که از پذیرش طرح روسیه از سوی کشورهای دیگر و عدم حمله نظامی به سوریه خشمگین بود، بر خلاف واقعیت ملموس موجود در سوریه کشتارهای موجود در سوریه را بر گردن دولت بشار اسد انداخت و مدعی شد که هیچ کس برای قربانیان این کشتارها در تمامی بخش‌های سوریه اهمیتی قائل نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها