کد خبر: ۱۶۴۸۱۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
تیم‌های فوتسال منصوری و هلال احمر تبریز در آغاز هفته دوم لیگ برتر مقابل حریفانشان به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته دوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری 3 دیدار در شهرهای قرچک، تبریز و ساوه آغاز شد.

تیم فوتسال منصوری که لیگ را با شکست مقابل میثاق آغاز کرد، در این هفته توانست با نتیجه 5 بر یک به برتری دست یابد. علی رهنما، احمد ملاعلی، اسماعیل وطن‌خواه و حمید نصیری (2بار) گل‌های شاگردان داورزنی را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار هلال‌احمر در دربی تبریز توانست شهرداری را با نتیجه 5 بر 4 شکست دهد. هلال احمر هفته گذشته در دربی تبریز مقابل دبیری شکست خورده بود. جواد منتظر، مصطفی اخلاصیان و شهرام شریف‌زاده (3بار) گل‌های هلال‌احمر با به ثمر رساندند. افشین سپه، وحید شفیعی (2بار) و یک گل هم توسط بازیکنان هلال‌احمر گل‌های شهرداری را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار شهرداری ساوه به مصاف میثاق تهران رفت، از این دیدار حدود ۲۳۰۰ تماشاگر استقبال کردند در حالی که سالن ساوه گنجایش دو هزار و پانصد تماشاگر را دارد. این دیدار در نیمه اول با برتری ۴ بر یک شهرداری به پایان رسید اما شاگردان محمود خوراکچی در نیمه دوم توانستند گل های خورده را جبران کنند و بازی با تساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید.

در ادامه مسابقات هفته دوم فردا 4 دیدار برگزار می‌شود که برنامه این رقابت‌ها به شرح زیر است:

دبیری تبریز - فرش آرای مشهد، علوم پزشکی تبریز

تاسیسات دریایی ایران - عملیات غیرصنعتی ماهشهر، شهید دستگردی تهران

زمزم اصفهان - ماهان تندیس قم، پیروزی اصفهان

شرکت ملی حفاری ایران - گیتی‌پسند اصفهان، نفت اهواز

تمامی دیدارها ساعت 17 آغاز می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها