کد خبر: ۱۶۴۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، دحو ولد قابلية، وزير كشور الجزاير در اظهاراتی عجیب اعلام کرد: تمام نا آرامی هایی که این روزها شاهد آن هستیم به دلیل آلوده شدن ذهن جوانان و نوجوانان عرب به افکار اسلامی و دینی می باشد!

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی رسمی حکومت الجزایر ، این وزیر الجزایری مدعی شده است؛ اساتیدی که از کشورهای مشرق عربی همچون مصر و سوریه برای تدریس به کشورهای مغرب عربی آمده اند با شستشوی مغزی دانش آموزان و دانشجویان باعث چنین اعتراضات و انقلاب هایی شده اند. آنها با آموزش دین ذهن دانش آموزان و دانشجویان مان را آلوده کردند.

 وی در ادامه افزود: این اساتید که از خاور میانه آمده اند باعث انتشار افکاری چون افکار "اخوان المسلمین" و افکار اسلامگرایی در بین مردم کشورهایمان شدند.

لازم به ذکر است که نظام دیکتاتور و دست نشانده الجزایر حدود سه دهه است که بر مردم مسلمان و مقاوم این کشور حکومت می کند و بعد از انقلابهای تونس و مصر،جهان همچنین شاهد اعتراضات گسترده مردم الجزایر بود که متاسفانه با سرکوب شدید و خونینی مواجه گردید.

گفتنی است، بنابر برخی گزارشات دولت الجزایز برای جلوگیری از کشیده شدن موج بیداری اسلامی به کشورش، با اعزام نیرو به لیبی به کمک دیکتاتور این کشور رفته بود. اگرچه این موضوع شدیدا از جانب مقامات الجزایری در آن برهه تکذیب گردد امّا شواهد حاکی از صحت موضوع داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها