کد خبر: ۱۶۴۷۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال پرسپويس گفت: اگر تيمي در شهرآورد شکست بخورد آن را آويزان مي‌کنيم.

علي دايي در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و گسترش تبريز اظهار داشت: ابتدا تولد امام رضا را به همه تبريک مي‌گويم مطمئنا ما بازي سختي مقابل گسترش فولاد خواهيم داشت. اين تيم تازه از ليگ دسته اول صعود کرده و در اين چند هفته تيم خوبي نشان داده است. بازيکنان جوان و خوبي دارد که در زمين به خوبي مي‌دوند و دعوا مي‌کنند.

وي افزود: گسترش فولاد جزو تيم‌هايي است که سخت تلاش مي‌کند خطيبي هم سرمربي اين تيم است که يکي از دوستان من است مطمئنا آنها هم براي گرفتن امتياز به تهران خواهند آمد اما با توجه به انيکه ما تمرينات خوبي را داشته‌ايم خدا را شکر به غير از يکي دو نفر از بازيکنان مي‌توانيم از تمام پتانسيل خود استفاده کنيم. ما بازي سختي در زمين خواهيم داشت و براي سه امتياز وارد ميدان مي‌شويم.

سرمربي پرسپوليس درباره محرومان و مصدومان براي اين بازي يادآور شد: حميد علي‌عسگر را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم و خدا را شکر محرومي نداريم.

دايي در مورد اينکه خط دفاعي پرسپوليس بهترين خط است و همچنين گسترش فولاد بهترين خط حمله را دارد و خطيبي اعلام کرده است موقعيت‌هاي زيادي در مقابل پرسپوليس خلق خواهد کرد، گفت: هر کسي مي‌تواند درباره بازي که انجام نداده‌ايم صحبت کند. حسين آقا هم از تيم ملي و بانک تجارت هم بازي من بوده، من در مجموع اين خانواده را دوست دارم. نظر خودشان را دارند اما ما به هيچ تيمي در زمين باج نمي‌دهيم. محکم و قلدر بازي مي‌کنيم.

دايي افزود: عملکرد خوب خط دفاعي ما برمي‌گردد به سيستم دفاعي کل تيم. طوري بازي مي‌کنيم که بتوانيم هواداران را راضي کنيم. گسترش‌فولاد هم تيم جوان و خوبي دارد اما ما هم پرسپوليس هستيم. مطمئن باشيد همه اعضا به غير از سه امتياز به چيز ديگري فکر نمي‌کنند.

وي در مورد انتقادهايي که در مورد دربي 77 صورت گفته و او در موردش صحبتي نکرده، تاکيد کرد: ما کار خود را انجام مي‌دهيم مطمئنا از انتقادهاي درست استفاده خواهيم کرد. شهرداري تابلوي قشنيگ در شهر نصب کرده، آنها تابلويي زده اند که اگر انتقاد مثل باران نرم باشد به افراد کمک مي‌کند. من از شهرداري ممنون هستم که چنين تابلوي زيبايي در شهر نصب کرد‌ه‌اند. انتقادات اگر سالم باشد آنها را قبول مي‌کنيم بايد به فکر چاره باشيم. متاسفانه فقط انتقاد صورت مي‌گيرد. اگر هزار انتقاد صورت بگيرد 10راه حل هم نمي‌دهند انتقاد کردن خيري راحت است. به گونه‌اي از شهرآورد انتقاد کردند که انگار ديگر دربي ها چگونه بوده است.


وي عنوان کرد:‌ ما به اين مسائل کاري نداريم. تمام تمرکز خود را بر روي تيم داريم. متاسفانه برخي افراد صحبت‌هايي مي‌کنند که به نفع خودشان استفاده شود. در برنامه نود اعلام شد که در تمام دنيا روزنامه‌ها و رسانه‌ها دربي را مورد توجه خود قرار مي‌دهند. ما اين موضوع را رد نکرديم. کسي نمي‌گويد که به دربي توجه نمي‌شود اما آيا دو هفته در باره اين بازي مي‌نويسند؟

سرمربي پرسپوليس يادآور شد: مطمئنا آنها هم به دربي توجه دارند اما کسي نيست بگويد آنها در چه تاريخي به اين مسائل مي‌پردازند. يکي دو روز به مسابقه به اين مسائل توجه مي‌کنند اما ما دو هفته پيش از اين بازي تمام توجهات را معطوف آن مي‌کنيم. مربي، مديران و بازيکنانمان تحت فشارند. هيچ تيمي نمي‌خواهد بازنده باشد اگر تيمي ببازد آويزانش مي‌کنيم.

وي تاکيد کرد: ما بازي نفت را واگذار کرديم و ببينيد که چه کارهايي با ما کردند اما رقيب ما به استقلال خوزستان مي‌بازد و با او چه گونه برخورد مي‌شود. عالم و آدم بازي ما را آناليز مي‌کنند پشت اين اتفاقات مواردي نهفته است. من با شرايط سخت پرسپوليس آگاه بودم و مي‌دانستم که شرايط چگونه است در باشگاه قبلي شرايط راحتي داشتم اما با توجه به اينکه اين پرسپوليس را دوست داشتم تصميم گرفتم به اين تيم بيايم و به آن خدمت کنم.

دايي گفت: از دوستان تقاضا دارم کمک کنند مطمئن باشيد پرسپوليس نتايج بهتري خواهد گرفت. دوستان به تيم کمک کنند نه اينکه هزار انتقاد صورت بگيرد و يک راهکار هم انجام نشود زماني که گزارشگر شهرآورد در زمان بازي دايم صحبت‌هاي م نفي انجام شود نظر منردم هم برمي‌"ردد ما هميشه نظر مردم برايمان مهم است کسي نمي‌"ويد دربي خوب بود و به نظرم دربي متوسطي برگزار شود هر دو تيم سعي کردند بازي خوبي به نمايش بگذارند اما به هر حال فوتبال است و اين بازي مساوي شد.

وي در مورد اينکه هواداران انتظرا دارد در بازي مقابل گسرتش فولاد به برد پرگل دست يابند، اظهار داشت:‌ من نديدم هيچ هواداري چنين انتظاري داشته باشد اين نظر شما خبرنگار است ما فقط به سه امتياز اين بازي فکر مي‌کنيم 4 سال پيش زماني که گسترش فولاد در ليگ يک بازي مي‌کرد با اين تيم بازي کرديم اما شرايط هم اکنون اين تيم با آن زمان فرق مي‌کند تيمي که در تهران مقابل راه‌آهن به برتري مي‌رسد و در شهرش در دقيقه 89 بازي را به استقلال واگذار مي‌کند و با تراکتورسازي مساوي مي‌کند تيم خوبي است. اميدوارم فردا بتوانيم بازي خوبي مقابل اين تيم بازي کنيم و سه امتياز را کسب کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها