کد خبر: ۱۶۴۷۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
كريم انصاري‌فرد بعد از چند هفته ناكام ماندن بالاخره مقابل صبا موتورش روشن شد.
به گزارش 598 به نقل از 90: كريم انصاري‌فرد بعد از چند هفته ناكام ماندن بالاخره مقابل صبا موتورش روشن شد. او درقم حسابي كولاك به پا كرد هم گل زد و هم پاس گل داد تا نويد روزهاي خوب در خط حمله تراكتورسازي را بدهد. با اين آمار خوب پرشورها انتظار دارند «كريم‌آقاي گل» مقابل ملوان هم گل بزند تا بالاخره در تبريز پايش به گلزني باز شود. ديروز با انصاري‌فرد گفت‌وگوي مفصلي داشتيم كه مي‌‌خوانيد:
90: حسابي در تيم كولاك كردي؟
همه ديدند بازي دست ما بود. البته صبا از بين حريفانمان از ابتداي فصل بهترين بازي‌اش را انجام داد. در كل خيلي خوب بوديم و قدرت‌مان را همه ديدند.
90: تراكتورسازي هم بهترين بازي‌اش را انجام داد؟
بله، ما بعد از گذشت چند هفته با هم هماهنگ شديم و تيم خوبي ساختيم. نشان داديم از شعور تاكتيكي بالايي برخوردار هستيم و مي‌‌توانيم فوتبال را با نظم و تاكتيك بازي كنيم. اين فوتبال تراكتور است و در بازي‌هاي بعدي بهتر هم مي‌‌شويم.
90: حتما مي‌‌داني كه ركورد نباختن صبا به تراكتور در قم را هم شكستيد؟
درست است، وقتي متوجه شدم كه در اين چند ساله تراكتور در قم پيروز نشده دوست داشتم صبا را شكست دهيم. حالا هم خوشحالم ‌هستم اين طلسم را شكستيم و بايد همين روند را ادامه دهيم.
90: علاوه بر شكستن اين ركورد، موتور خودت هم بعد از 4 بازي روشن شد؟
من مهاجم هستم و كارم گلزني است. مي‌‌خواستم در اين فصل براي تراكتورسازي مثمرثمر باشم و تا حدود زيادي از بازي خودم مقابل صبا راضي هستم. تازه به غير از گل و پاس گلي كه دادم يك توپ هم به تير زدم. البته در بازي‌هاي قبلي هم فرصت داشتم كه با بدشانسي توپ‌هايم گل نشد.
90: باز هم شاهد گلزني‌هايت هستيم يا مانند پارسال اين روند مقطعي است؟
من به تراكتورسازي آمدم تا موفق شوم. از اين به بعد از تك فرصت‌هايم هم استفاده مي‌‌كنم چون مهاجم بايد فرصت‌طلب باشد.
90: در اين 8 هفته در كنار ابراهيمي، كاظميان بازي كردي اما ظاهرا با دقيقي راحت‌تر بودي؟
سرمربي تيم تشخيص مي‌‌دهد من در كنار چه كسي بازي كنم. به غير از دقيقي مهاجمان خوب ديگري داريم كه مي‌‌‌توانند به تيم كمك كنند. خوشحالم كه من و سعيد هر دو گل زديم و به همديگر پاس داديم.
90: مسلما به تركيب برنده دست نمي‌‌زنند و به احتمال زياد باز هم كنار هم به ميدان مي‌‌رويد؟
در اين بازي كه خيلي خوب بوديم اما با بقيه بچه‌ها هم راحت هستم. آقاي جلالي بايد تصميم بگيرد. اگر ادامه‌دار باشد هماهنگي‌‌مان بيشتر مي‌‌شود كه به نفع تيم هست.
90: چرا دقيقي سرت داد زد؟
داد نزد! اوايل بازي كمي ناهماهنگ بوديم اما بعد ديديد كه چه كار كرديم. به هر حال اين اتفاق پيش مي‌‌آيد و شايد يك مهاجم فكر كند خودش موقعيت بهتري براي گل زدن دارد. در كل هر دو براي برد تلاش كرديم و هماهنگي خوبي داشتيم.
90: جلالي مي‌‌تواند با توجه به فشارهايي كه در تبريز وجود دارد، موفق شود؟
نه فقط يك مربي بلكه يك بازيكن هم وقتي وارد تيم جديدي مي‌‌شود نياز به زمان دارد. ما در اين چند هفته بد كار نكرديم و آقاي جلالي هم تمام تمركزش را روي تيم گذاشته و مربي كار بلدي است. ديديد كه بعد از گذشت چند هفته انسجام تيمي‌مان را به دست آورديم.
90: اما در اين چند هفته گذشته فشارهاي زيادي در تبريز وجود داشت؟
تراكتورسازي در 2 سال گذشته نايب قهرمان شده و من اين فشارها را درك مي‌‌كنم. اما بايد از تيم حمايت كنند چون فشار آوردن و حواشي به نفع تيم نيست و باعث مي‌‌شود تمركزمان را از دست بدهيم.
90: پس از مسئولان حمايت مي‌‌خواهيد؟
صددرصد... بايد پشت ما باشند تا ما موفق شويم. ما يك مجموعه هستيم و نبايد كوچك‌ترين خللي در كارمان ايجاد شود. ما روند صعودي داشتيم و در 7 هفته گذشته باخت نياورديم. اين روند بايد با موفقيت ختم به خير شود. هواداران تراكتور هم شايستگي گرفتن جام را دارند.
90: از شعار هواداران ناراحت نشدي؟
بازي با سايپا تمام شد و نبايد بعضي اتفاقات جزيي از طرف عده‌اي معدود را به همه ربط دهيم. مشكلي نيست تراكتور بهترين هواداران را دارد و اين مردم باعث شدند من اين تيم را انتخاب كنم و مي‌‌خواهم موفق شوم.
90: سال گذشته هم اين حرف را درخصوص هواداران پرسپوليس مي‌‌زدي؟
بله و نمي‌‌خواهم بگويند انصاري‌فرد حرفش را عوض كرده. من هواداران پرسپوليس را دوست داشتم و دارم. اما تراكتورسازي پرشورترين هواداران ايران را دارد و اميدوارم همينطور از تيم ما حمايت كنند. آنها حتي در قم هم ما را تنها نگذاشتند. من تعبير ديگري از تراكتور دارم.
90: چه تعبيري؟
ببينيد تراكتورسازي يك تيم نيست و يك فرهنگ است. تراكتورسازي به هوادارانش مي‌‌بالد و آنها نشان دادند تك هستند. ما به كمك پرشورها نياز داريم.
90: بازي با ملوان را چطور مي‌‌بيني؟
ما ملوان را دست كم نمي‌‌گيريم. آنها با انگيزه جلوي ما بازي مي‌‌كنند تا بعد از باخت به سايپا دست پر به انزلي برگردند. ما مواظب آنها هستيم ولي گل هم مي‌‌زنيم تا هواداران راضي باشند و خوشحال شوند.
90: چقدر به آقاي گلي اميدوار هستي؟
من آقاي گل شده‌ام و ‌مي‌‌دانم واقعا لذت‌بخش است. يكي از اهداف من در اين فصل هم آقاي گل شدن در تراكتورسازي است. اميدوارم با كمك بچه‌هاي ديگر كه پاس‌هاي خوبي مي‌‌دهند آقاي گل شوم. از علي آقا كريمي تا بقيه بچه‌ها به گل زدن تيم كمك مي‌‌كنند. البته در درجه اول موفقيت تراكتور برايم مهم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها