کد خبر: ۱۶۴۶۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
دروازه بان تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: «در زمانی که در تراکتورسازی همبازی بودیم روزهای سختی مقابلم داشت و حتی در تمرینات هم نمی توانست به من گل بزند.»

598؛ محسن فروزان گلر باتجربه گسترش فولاد شرایط تیمش قبل از بازی حساس مقابل پرسپولیس را ایده آل توصیف کرد.

 

* تیم بی تجربه و جوان گسترش بازی سختی این هفته مقابل پرسپولیس خواهد داشت.

- شاید تیم ما بی تجربه و جوان باشد اما مطمئن باشید برای این بازی سر تا پا انگیزه است و روز سختی برای پرسپولیس رقم می زنیم. ما بازی های سختی در ۵ هفته اول لیگ پشت سر گذاشتم و با تیم های صدر جدولی فصل گذشته مقابله کردیم و حسابی هم آنها را به دردسر انداختیم. اگر کمی شانس داشتیم جایگاه تیم ما باید در رده دوم یا سوم جدول بود. ما امتیازات مفتی را مقابل استقلال، سپاهان، تراکتور و صبای قم از دست دادیم و در ادامه نمی خواهیم همین روند را ادامه دهیم و در بازی با پرسپولیس روز سختی را برای شان رقم می زنیم.

 

* اما آنها در دربی یک بازی سرد و بی روح را به نمایش گذاشتند و در این بازی هم برای جبران به میدان می آیند.

- درباره دربی حرفی ندارم. به نظرم آن بازی می توانست زیباتر باشد اما برای تیم ما هم فرقی نمی کند مقابل چه تیمی به میدان برود. تفکرات آقای خطیبی بر پایه فوتبال هجومی است و همین مسئله هم باعث شده ما در این مدت فرصت های بی شمار گلزنی مقابل دروازه حریفان مان به وجود بیاوریم. تیم ما گلزنان خوبی دارد و امیدوارم با دست پر از آزادی خارج شویم.

 

* پس نگران این نیستی که جوانان گسترش در استادیوم آزادی تحت تاثیر جو بازی قرار بگیرند؟

- خودم چهارمین بازی تاریخ لیگ برتری ام را در آزادی و مقابل همین پرسپولیس پشت سر گذاشتم اتفاقا یکی از بهترین روزهایم بازی ام بود. به خوبی مقابل حملات پرسپولیس مقاومت کردم و در نهایت آن بازی را تراکتورسازی با پیروزی به اتمام رساند. بازیکنان جوان گسترش هم با خودباوری و انگیزه ای که دارند که می توانند شگفتی بزرگ هفته را به نام خودشان ثبت کنند.

 

* و در مورد تقابل خودت با خط حمله پرسپولیس؟

- با سیدصالحی در تراکتورسازی هم بازی بوده ام و از فوتبال او شناخت دارم. سید صالحی گلزن خوبی است و شخصا از سبک بازی او خوشم می آید اما او در زمانی که در تراکتورسازی همبازی بودیم روزهای سختی مقابلم داشت و حتی در تمرینات هم در حسرت گلزنی به من بود. امیدوارم این مسئله در بازی این هفته هم ادامه داشته باشد و این روند ادامه داشته باشد.

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها