کد خبر: ۱۶۴۵۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
محسن بنگر در کنار سيدجلال حسيني زوج خوب و موفقي را در پرسپوليس تشکيل دادند.
90: محسن بنگر در کنار سيدجلال حسيني زوج خوب و موفقي را در پرسپوليس تشکيل دادند. بنگر در داربي يکي از بهترين بازيکنان پرسپوليس بود و اجازه خودنمايي به مهاجمين استقلال را نداد.
هر چند او نمي‌خواست در خصوص داربي عصر جمعه حرف بزند اما در نهايت حاضر به گفت‌وگو شد که در ادامه مي‌آيد:
90: در مورد داربي صحبت کن؟
چه صحبتي؟! داربي تمام شد و رفت و ما بايد به بازي بعدي فکر کنيم.
90: اما هنوز حرف و حديث در خصوص اين بازي کسل‌کننده تمام نشده؟
آنهايي که صحبت مي‌کنند کساني هستند که از بيرون نظاره‌گرند اما ما ديگر به داربي فکر نمي‌کنيم. آن بازي تمام شد و رفت و ما بايد از نقاط فني داربي براي بازي‌هاي آينده استفاده کنيم.
90: در کل بازي را چطور ديدي؟
هر دو تيم موقعيت داشتند اما استرس فراوان و فشار زيادي که روي بازيکنان بود اجازه نداد بتوانيم بازي زيبايي را به معرض نمايش بگذاريم باور کنيد بعد از گذشت چهار روز هنوز بدنم تخليه نشده و استرس بازي بيشتر از مسائل فني بود. آنقدر بي‌خود و بي‌جهت داربي را بزرگ کردند که هر دوتيم به خاطر ترس در نباختن وارد ميدان شوند اما اين استرس نبايد دليل مي‌شد که بدکار کنيم در کل بازي‌ جالبي نبود.
90: مدافعان پرسپوليس در اين بازي هم روز خوبي را پشت سر گذاشتند؟
بله، خدا را شکر اجازه گلزني به مهاجمين استقلال نداديم.
90: يک موقعيت خوب را هم از فرهاد مجيدي گرفتيد؟
آقا فرهاد يکي از بزرگان فوتبال ايران به شمار مي‌رود و بازيکن بزرگي است. او براي استقلال با تمام وجودش بازي مي‌کند. به جز مجيدي بقيه مهاجمان يعني محمد قاضي و برهاني نيز جزو فورواردهاي خطرناک به شمار مي‌روند اما ما مقابلشان خوب کار کرديم و اجازه نداديم آنها گلزني کنند.
90: در کل قبول داري بازي بار فني چنداني نداشت؟
استقلالي‌ها موقعيت‌هايي را ايجاد کردند خود ما هم 2 شوت زديم اما توپي به دست دروازه‌بان‌ها نخورد که بخواهيم بگوييم خطرناک بودند. مهدي رحمتي فقط يک شوت ما را گرفت که آن هم درون چهار چوب نبود موقعيت‌ها هيچ کدام صددرصد نبودند.
90: در يک صحنه خيلي بد بر سر نظري داد و فرياد کردي؟
آن صحنه فوتبالي بود.
90: سيدجلال گفته نظري همه را بدون توپ مي‌زد؟
سيد درست گفته. اما در فوتبال چنين مسائلي رخ مي‌دهد استرس داربي باعث چنين خطاهايي شده بود. اما همانطور که ديديد داور به جفتمان کارت زرد داد. هر چند در اين بازي استرسمان خيلي زياد بود اما شک نکنيد تا بازي برگشت اين موضوع را از بين مي‌بريم و راحت‌تر کار مي‌کنيم.
90: چندبار براي زدن ضربه سر به خط حمله اضافه شدي؟
بله، اما متاسفانه نشد که گلزني کنم.
90: قبول داري اين بازي فقط بزن، بزن بود؟
بزن بزن از طرف ما نبود بلکه از سوي استقلالي‌ها بود. ما فوتبالمان همين‌طوري است اما داور بهتر از اين‌ها مي‌‌توانست بازي را اداره کند. نوع بازي من که خشن است اما اين برخوردها در فوتبال عادي است.
90: راستي پولتان را از سپاهان گرفتيد؟
نه بابا، پول کجا بود؟ اما در صحبت‌هايي که مديربرنامه‌هايم با آقاي رحيمي داشته انشااله به زودي مشکل ماليم حل خواهد شد.
90: رحيمي گفته کسي از سوي بنگر و سيدجلال براي دريافت مطالبات با من تماس نگرفته؟
(باتعجب) در حال حاضر مدير برنامه‌هايم کنارم نشسته مي‌توانيد از او سئوال کنيد با رحيمي تماس داشته يا خير. زماني که به سپاهان پيوستم با آقاي ساکت و به خاطر ايشان قراردادم را سفيد امضا کردم. آن قدرآقاي ساکت را صادق ديدم که مي‌دانستم به محض اينکه بروم خانه 100 ميليون به حسابم مي‌ريزد. اما با جدايي او رحيمي مديرعامل سپاهان شد من شناخت کافي روي ايشان نداشتم. او در جواب مديربرنامه‌هايم گفته پول نداريم بدهيم اما براي من جاي تعجب است که اگرآنها پول ندارند چطوري اين همه بازيکن گرانقيمت مي‌خرند!
90: بعضي از پيشکسوتان زوج تو و سيدجلال را به زوج رهبري‌فرد و هاشمي‌نسب تشبيه کردند؟
مرسي، آنها لطف دارند من و سيدجلال آمديم که به پرسپوليس کمک کنيم. پارسال شرايط طوري بود که با مربي جديد نتوانستم آنطور که بايد و شايد براي پرسپوليس بازي کنم اما امسال خيلي تمرين کرديم و مي‌خواهيم در پايان فصل طرفدارانمان را راضي کنيم.
90: با اين عملکرد خوب خط دفاع فکر مي‌کني در ليست کي‌روش باشي؟
همانطور که شما هم ديديد من تلاشم را مي‌کنم اما نظر اول و آخر را کي‌روش مي‌دهد اگر در ليست تيم ملي بودم که تلاشم را مي‌کنم اگر نه براي موفقيت بچه‌ها دعا مي‌کنم.
90: بازي با گسترش فولاد؟
اين تيم واقعا خوب و جنگنده است گسترش فولاد از يک مربي جوان و با دانش سود مي‌برد بايد حواسمان باشد که نتوانند گلزني کنند. ما به هيچ عنوان اين تيم را دست کم نمي‌گيريم چرا که هدفمان قهرماني است. گسترش عملکرد خوبي را مقابل سپاهان و استقلال داشته و ما کار سختي را پيش رو داريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها