کد خبر: ۱۶۴۵۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
عضو هيات مديره استقلال با مفيد دانستن جلسه نمايندگان اين تيم با صالحي‌اميري مي‌گويد در جلسه هيات مديره آبي‌پوشان، راهکارهاي سرپرست وزارت ورزش بررسي مي‌شود.
به گزارش 598،منصور پورحيدري درگفت‌وگو با ايسنا، درباره جلسه اخير هيات مديره استقلال با سرپرست وزارت ورزش گفت: در اين جلسه بيشتر بحث معارفه مطرح بود و درباره آينده کاري بحث‌هايي مطرح شد. راهکارهاي درآمدزايي استقلال بررسي شد. به نظرم آقاي صالحي اميري فردي پر و منطقي آمد. او مديري توانمند است که راه و چاه را مي‌داند. در اين جلسه درباره مسائل مالي، چندان صحبت نکرديم و قرار شد راهکارهاي ايشان را در جلسه هيات مديره بررسي کنيم و سپس ماحصل کار را به ايشان اطلاع دهيم.

او در ادامه افزود: راهکارهاي صالحي اميري در رابطه با مسائل مالي، راهکارهاي خوبي بود و ان‌شاءالله بعد از بازي استقلال برابر بوريرام، هيات مديره استقلال جلسه‌اي برگزار خواهد کرد.

مديرفني استقلال در ادامه و در پاسخ به سوالي مبني بر به تعويق نيفتادن ديدار تيمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: به هرحال ما مصدوماني داريم و فشردگي بازي‌ها به ما آسيب مي‌زند. ما نماينده ايران هستيم و توقع داشتيم به شکلي ملي به ما نگاه شود.

او در پاسخ به اين سوال که بهروان، بدنسازي دير استقلال را عامل مصدوميت‌هاي بازيکنان اين تيم مي‌داند و اعتقاد دارد اعتراض آبي‌هاي پايتخت عملي فرافکنانه محسوب مي‌شود، بيان کرد: دير شروع شدن تمرينات استقلال به خاطر تيم ملي بود. خود کي‌روش هم گفته بود که استقلالي‌ها، دو هفته استراحت کنند. بازي‌هاي تيم ملي براي ما مشکلاتي ايجاد کرد و شما حساب کنيد که با وجود آن همه ملي‌پوش و سه ديدار سنگين تيم ملي، آيا چاره‌اي براي ما مي‌ماند؟ الان هم که نمي‌دانم کي‌روش و مسوولان دنبال چه هستند که آنقدر فشرده ليگ را دنبال مي‌کنند.

پورحيدري در پايان و در پاسخ به اين سوال که نظرش راجع به صحبت‌هاي کي‌روش مبني بر بازي کردن نمايندگان آسياي ايران بدون ملي‌پوشان در يک يا دو بازي آخر مرحله گروهي‌شان چيست، گفت: من واقعا اين صحبت را نمي‌توانم هضم کنم. به نظرم به دنبال بهانه‌اي است که بعدا حرفي براي گفتن داشته باشد. فوتبال حرفه‌اي اين مسائل را تاييد نمي‌کند. از سويي ديگر همه تيم‌هاي آسيايي هزينه مي‌کنند تا در اين رقابت‌ها موفق باشند، حالا ما با اين همه هزينه از بازيکنانمان محروم شويم؟ حتما پشت اين صحبت‌هاي کي‌روش نيتي وجود دارد. او مي‌خواهد يک اردوي کامل پيش از جام جهاني داشته باشد و اصلا برايش مهم نيست که ما با چه بازيکناني به رقابت‌هاي آسيايي مي‌رويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها