کد خبر: ۱۶۴۲۹۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
نظامیان رژیم صهیونیستی به طرز وحشیانه‌ای به شهروندان فلسطینی در خیابان الشهداء در شهر الخلیل حمله کرده و یکی از آنها را در خیابان روی زمین کشیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، نظامیان صهیونیست روز گذشته به طرز وحشیانه‌ای به فلسطینیان حاضر در خیابان الشهدا در شهر الخلیل حمله کردند.

بر اساس این گزارش گروهی از جوانان فلسطینی مخالف شهرک‌سازی از جمله «عماد الاطرش» و «مفید الشرباتی» هدف حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست قرار گرفتند و آنها الاطرش را به طرز وحشیانه‌ای مورد ضرب و جرح قرار داده و او را روی زمین کشیدند که باعث زخمی شدن وی گردید.

«عیسی عمرو» هماهنگ‌کننده گروه جوانان مخالف شهرک‌سازی در این باره گفت که تجاوز علیه این شهروندان پس از آن صورت گرفت که نظامیان صهیونیست این فعالان و خانواده‌ مفید الشرباتی را از تعمیر و بازسازی منزل خود در خیابان الشهدا ممانعت کرده و مدعی شدند که وارد کردن مصالح ساختمانی به این منطقه، غیرقانونی است.

 

عمرو همچنین اشاره کرد که نظامیان صهیونیست سعی داشتند الاطرش را بازداشت کنند و به طرز وحشیانه‌ای وی روی آسفالت خیابان کشیدند اما دخالت فعالان فلسطینی مانع بازداشت وی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها