کد خبر: ۱۶۴۲۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه صباي قم گفت: نگران وضعيت فعلي صبا هستيم اما همچنان از محمد مايلي‌کهن حمايت خواهيم کرد.
محمدرضا کشوري‌فرد با اشاره به عدم نتيجه‌گيري تيم صباي قم طي چند هفته گذشته مسابقات ليگ برتر خاطرنشان کرد: طي چند هفته گذشته نتوانستيم نتايج لازم را بگيريم اما مي‌توان گفت وضعيت ما به مانند تيم‌هاي وسط جدول است ولي باز هم مگر مي‌شود، نگران بود. ما اميدواريم با تلاش کادر فني و محمد مايلي‌کهن اين هفته در مسابقات ليگ برتر نتيجه بگيريم و دوباره جايگاه نسبتا خوبي برگرديم به اين موضوع هم اميدوار هستيم.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: وقتي فيلم چند بازي گذشته صباي قم را ملاحظه مي‌کنيم به خوبي مشخص است روي کم‌تجربگي بازيکنان جوان نمي‌توانيم نتيجه لازم را کسب کنيم. مثلا در هشت دقيقه دو گل دريافت مي‌کنيم با اين حال اميدواريم آقاي مايلي‌کهن ما را به جدول برگرداند.

مدير عامل باشگاه صباي قم با اشاره به اينکه در هفته‌هاي نخست نتايج خوبي را کسب کردند اظهار داشت: ما در هفته هشتم هستيم و بسيار اميدواريم در هفته‌هاي پيش رو نتايج لازم را بگيريم.

وي در خصوص اينکه آيا تيم صباي قم براي بهبود يافتن نتايج در مسابقات ليگ برتر نياز به شوک دارد گفت: بهترين شوکي که ما مي‌توانيم به تيم دهيم اين است که به بازيکنانمان پول‌هاي معوقه‌شان را پرداخت کنيم، ما هنوز هيچ پولي به بازيکنان پرداخت نکرديم و اميدواريم طي چند روز اخير با تلاشي که صورت مي‌گيرد، پول بازيکنان را بدهيم.

مدير عامل باشگاه صباي قم اضافه کرد: متاسفانه در باشگاه پول نيست بسياري از باشگاه‌ها نزديک به 40،50ميليارد تومان هزينه کردند ولي از نظر مالي کل هزينه‌مان 5،6 ميليارد تومان شده که همين پول را هم نداريم به بازيکنان پرداخت کنيم. قرار است در هفته جاري يک جلسه اضطراري با استانداري قم برگزار کنيم و در خصوص مشکلات مالي باشگاه صباي قم تصميمات لازم گرفته شود.اگر از ما حمايت نشود شرمنده بازيکنان مي‌شويم. تمام تدابير ما در وهله نخست اين است که پول بازيکنان را فراهم کنيم و شک نکنيم که اگر به بازيکنان پول تزريق کنيم نتايج آنها بهتر خواهد شد.

مديرعامل باشگاه صباي قم در خصوص مصاحبه محمد مايلي کهن عليه کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي گفت: من مصاحبه ايشان را نخواندم اما بايد بگويم همواره بايد از تيم ملي حمايت کنيم چرا که تيم ملي براي تمام ملت ايران است و براي يک باشگاه نيست. به هر حال تيم ملي به جام جهاني رفته و ما اميدواريم در اين رقابت‌ها درخشش لازم را داشته باشد و بتوانيم حداقل يک مرحله از گروه خود بالا بياييم. همه ما بايد همکاري لازم را با فدارسيون داشته باشيم و اينکه کي‌روش چه نظري مي‌دهد و هماهنگي او با فدارسيون و سازمان ليگ برمي‌گردد.

مديرعامل باشگاه صباي قم در پايان با بيان اين مطلب که فعلا از محمد مايلي‌کهن حمايت مي‌کنيم اما به وي اعلام نکرديم تا پايان چه هفته‌اي از مسابقات ليگ برتر به او فرصت خواهيم داد، گفت: ما اميدواريم محمدمايلي کهن وضعيت تيم صبا را سرو سامان دهد اما در اخلاق هم نيست که بخواهم در مورد مربي التيماتوم تا پايان يک هفته خاص را تعيين کنم حتي در مورد ويسي هم اين کار را نکردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها