کد خبر: ۱۶۳۸۰۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
رئيس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که کهکشاني‌ها قصد داشتند ستاره برزيلي جديد تيمش را حتي بعد از امضاي قرارداد، از رفتن به نيوکمپ منصرف کنند.
ساندرو روسل، که 2 ماه پيش، نيمار ستاره پيشين تيم سانتوس برزيل را با قرارداد 57 ميليون پوند به خدمت گرفت، به شبکه تلوزيوني tv3 اسپانيا گفت: زماني که ما و نيمار به توافق رسيديم و يک قرارداد اوليه با پدرش منعقد کرديم، رئالي‌ها از او تست پزشکي هم گرفته بودند، بنابراين ما هم به شوخي به آنها گفتيم مزاحم برنامه‌هايتان نمي‌شويم.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: آن ماجرا تمام شد و زماني که ما داشتيم پاي قرارداد اصلي را امضا مي‌کرديم، خبر رسيد که رئال مادريد هنوز در حال فرستادن ايميل به سانتوس است.

روسل همچنين در خصوص انتشار شايعاتي مبني بر اينکه بارسلونا قصد دارد ايکر کاسياس سنگربان ناراضي و نيمکت نشين رئال مادريد را به جاي ويکتور والدس سنگربان فعلي خود به خدمت بگيرد، تکذيب کرد.

وي تصريح کرد: کاسياس با بارسلونا قرارداد نخواهد بست چون او سمبل باشگاه رئال مادريد است و من نمي‌توانم تصور کنم که روزي نشان باشگاه ما روي سينه‌اش باشد، همانطور که نمي‌توانم تصور کنم روزي نشان باشگاه رئال مادريد روي سينه ژاوي باشد.

رئيس 49 ساله کاتالان‌ها در خاتمه سخنان خود همچنين به اين موضوع اعتراف کرد که از پايان فصل گذشته که ژوزه مورينيو نيمکت رئال مادريد را ترک کرد تا راهي چلسي شود، تنش‌هايي که ميان بارسلونا و کهکشاني‌ها وجود داشت فروکش کرده است.

روسل خاطرنشان کرد: از وقتي که او رفته تنش‌ها کم شده است اما بايد اعتراف کنم که اظهاراتش در کنفرانس‌هاي مطبوعاتي جالب توجه بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها