کد خبر: ۱۶۳۷۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
خانواده ماجد الدوسری چاق ترین مرد جهان که هفته گذشته برای درمان چاقی مفرطش با جرثقیل از منزل به بیمارستان منتقل شده و در حین درمان درگذشته بود، از وزارت بهداشت عربستان به اتهام قتل غیرعمد و اهمال در کار پزشکی و درمان فرزندشان شکایت کردند.

رنا الدوسری خواهر ماجد با بیان اینکه بیمارستان و پزشکان معالج وی تعداد زیادی از خطاهای پزشکی را مرتکب شده اند، گفته است برادرم پیش از درگذشت، از بیماری خاصی رنج نمی برده و تنها برخی عوارض چاقی زیاد مانند فشار خون یا دیابت را دارا بوده است که این عوارض به خودی خود موجب مرگ نمی شوند.در پی شکایت خانواده الدوسری از وزارت بهداشت عربستان به دادگاه، این وزارت خانه در بیانیه ای اعلام کرد خانواده الدوسری سیاست "بازی با کلمات" و "درآمیختن دروغ و حقیقت با هم" را در پیش گرفته است!


جالب اینکه خانواده ماجد نیز پاسخ این بیانیه را با این عنوان که وزارت بهداشت، "مغالطه" می کند، داده است. به نظر می رسد بیانیه های ادبی ـ فلسفی دو طرف همچنان ادامه داشته باشد! رنا همچنین فاش کرده است که پزشکان معالج برادرش به آنها گفته اند امکان معالجه ماجد در عربستان وجود ندارد و باید به کشور دیگری برده شود؛ اما مسئولان وزارت بهداشت برای آنکه از این قضیه بهره برداری سیاسی و اقتصادی کنند، اصرار دارند تا ماجد در عربستان معالجه شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها