کد خبر: ۱۶۳۶۶۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب قالیباف نشان از اقبال به اصولگرایان و رویگردانی از اصلاح‌طلبان است، گفت: انتخاب قالیباف نشان داد که درصورت اتحاد اصولگرایان، اصلاح‌طلبان به جایی نمی‌رسند.
نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به انتخاب محمدباقر قالیباف به سمت شهرداری تهران، وی را فردی ولایتمدار، اصولگرا، کارآمد و توانمند معرفی و ابراز امیدواری کرد که وی بتواند در این دوره حضور در شهرداری، گام‌های مثبتی برای شهر تهران بردارد.

این نماینده مردم در خانه ملت در ادامه با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر اصولگرایان در آن انتخابات وحدت داشتند و کاندیدای واحد معرفی می‌کردند، قطعا پیروز انتخابات بودند.

قاضی‌پور با تاکید بر اینکه شورای شهر نبایستی سیاسی باشد، از اعضای شورای شهر تهران که به قالیباف رای ندادند خواست تا وی را در انجام وظیفه خود در شهرداری تهران یاری کنند.

وی همچنین از رئیس‌جمهور نیز به پاس دعوت از شهردار تهران برای حضور در جلسات هیئت دولت تقدیر کرد.

عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اصولگرایان متحد شوند، هیچ کرسی برای اصلاح‌طلبان باقی نخواهد ماند زیرا مردم همواره نشان دادند که به اصولگرایی تمایل بیشتری دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها