کد خبر: ۱۶۳۶۰۴
زمان انتشار: ۰۰:۴۸     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
نشست تخصصی مقايسه مبانی و روش‌های هنر دينی و غير دينی صبح چهارشنبه بيستم شهريورماه در پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامی برگزار می‌شود.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايكنا، به همت قطب علمی فلسفه دين وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامی، دومين نشست از سلسله جلسات علمی با موضوع مقايسه مبانی و روش‌های هنر دينی و غير دينی با حضور صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

در اين نشست علمی حجج اسلام و المسلمين موسوی از اساتيد حوزه و دانشگاه و رئيس مدرسه اسلامی هنر، پيرامون روش‌های هنر دينی و غير دينی به ايراد سخنرانی می‌پردازند.

قطب علمی فلسفه دين از موسسات وابسته به پژوهشكده حكمت و دين‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامی پيش از اين چندين كارگاه دانش‌افزايی و همچنين نشست‌های علمی پيرامون مباحث دين و رسانه را ويژه طلاب و دانشجويان جوان برگزار كرده است.

اين نشست علمی صبح روز چهارشنبه 20 شهريورماه سال جاری با حضور انديشمندان و صاحب‌نظران در اين حوزه و علاقه‌مندان به هنر دينی از ساعت 11 تا 13 در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامی به نشانی قم، بلوار پانزده خرداد، خيابان شهيد ميثمی برگزار خواهد شد و حضور علاقه‌مندان در اين نشست بلامانع است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها