کد خبر: ۱۶۳۳۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
سرمربی سابق تیم استقلال گفت: «به احترام فتح الله زاده به ماجرایی که پیش آمده است ادامه نمی دهم.»

598؛ پرویز مظلومی درباره اینکه گفته بود روز شنبه حرف هایی درباره اظهارات اخیر سرمربی استقلال می زند عنوان کرد: «ابتدا درگذشت مهدی محمدی، مربی تیم مس را تسلیت می گویم. می خواستم برای مراسم تشییع او به کرمان برود که متاسفانه بلیط پیدا نکردم اما حتما برای مراسم ترحیم به این شهر می روم. به خانواده محمدی این ضایعه را تسلیت می گویم.»

 

وی افزود: قرار بود من پس از دربی حرف هایی بزنم اما با توجه به برخی مسائل از این مساله صرف نظر کردم. استقلال بازی با بوریرام را در پیش دارد و صلاح نیست به حاشیه برود.»

 

مظلومی ادامه داد: «من که در مصاحبه ام حرفی نزده بودم و اسمی از کسی نیاوردم. حرفی که زدم به صورت کلی بود چرا باید برخی به خود بگیرند. از هواداران استقلال هم سپاسگزارم که در این چند روز مثل گذشته به من لطف داشتند.»

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا در این دو روز با فتح الله زاده صحبت نکرده است گفت: «تماسی با فتح الله زاده نداشتم اما یکی از دوستان مشترک تماس داشت و حرف هایی زد که به هر حال من با احترامی که برای او قائل هستم و همچنین به خاطر هواداران نمی خواهم در این مقطع این ماجرا را ادامه بدهم.»

 

مظلومی درباره اینکه آیا منظور سرمربی استقلال از لو رفتن ترکیب تیمش در مسابقه ای، به او بوده اظهار داشت: «من این قدر در تیمم آنالیزور دارم که نیازی نیست یک خبرنگار ترکیب حریف را به من بدهد. من که از خبرنگار ترکیب نمی گیرم. این حرف ها خنده دار است. هر چند اگر دوستان واضح تر صحبت کنند من هم به صورت واضح تر پاسخ می دهم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها